خدمت بزرگ شهرداری گلگیر در راستای جذب گردشگر / احداث بزرگترین دریاچه آب درمانی کشور در شهر گلگیر

  عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر از اتمام عملیات احداث بزرگترین دریاچه اب درمانی کشور در شهر گلگیر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، میلاد امامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : چشمه های طبیعی آب درم ...

 

عصر مسجدسلیمان // شهردار گلگیر از اتمام عملیات احداث بزرگترین دریاچه اب درمانی کشور در شهر گلگیر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، میلاد امامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت : چشمه های طبیعی آب درمانی در شهر گلگیر حاوی مواد معدنی و گوگرد است که از لحاظ پزشکی دارای خواص فراوانی برای بهبود بیماری های پوستی و دردهای مفصلی است.

وی افزود : طی سالیان گذشته توجه لازم برای معرفی و بهره مندی از مزایای بیشمار این ظرفیت کمتر شناخته شده در حوزه گردشگری صورت نگرفته بود به همین منظور پس از کارشناسی ، آنالیز و انجام آزمایشات مختلف ، عملیات احداث دریاچه آب درمانی گلگیر در دستور کار شهرداری گلگیر قرار گرفت.

وی ادامه داد : پس از حدود دو ماه تلاش شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری گلگیر، عملیات اجرایی آن تکمیل و به بهره برداری رسید.

شهردار گلگیر اضافه کرد : در این پروژه همچنین ساحل سازی کنار دریاچه، احداث سایبان، رختکن و آسفالت جاده دسترسی به دریاچه به طور کامل اجرا شد و احداث آبشار مصنوعی نیز در حال اجرا می باشد .

امامی یادآور شد : بهره‌برداری از بزرگترین دریاچه آب درمانی کشور در این منطقه فرصت بی نظیر برای استان خوزستان است.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه کارکنان شهرداری گلگیر بیان کرد : امیدواریم با احداث این دریاچه زمینه جذب گردشگر از اقصی نقاط کشور به گلگیر فراهم شود و گلگیر به قطب گردشگری استان و کشور تبدیل گردد.

 

 

  • Sirou - می 18, 2023 در 10:23 ق.ظ

    سلام..درود خدا بر شهردار جوان و تلاشگر

  • یاسر - می 20, 2023 در 3:37 ب.ظ

    آیا فکری هم به حال سیلاب های فصلی شده ؟؟
    چیزی که توی عکس مشخصه مقاوم سازی دربرابر سیلاب های
    فصلی انجام نگرفته؟

نام:

ایمیل:

نظر: