شکایت بی‌نتیجه صنعت نفت آبادان برای کسب ۲ امتیاز

عصر مسجدسلیمان // تخلف نفت مسجدسلیمان در پرونده استفاده از بازیکن غیرمجاز مقابل صنعت نفت به تایید کمیته انضباطی نرسید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، باشگاه صنعت نفت آبادان پس از اینکه در هفته بیستم لیگ برتر به تس ...

عصر مسجدسلیمان // تخلف نفت مسجدسلیمان در پرونده استفاده از بازیکن غیرمجاز مقابل صنعت نفت به تایید کمیته انضباطی نرسید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، باشگاه صنعت نفت آبادان پس از اینکه در هفته بیستم لیگ برتر به تساوی بدون گل خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان رسید، از تیم مقابل به خاطر استفاده از میلاد شیخی‌سلیمانی در ترکیب خود شکایت کرد و اعتقاد داشت این بازیکن بدون دریافت رضایت‌نامه راهی تیم مقابل شده است.

صنعت نفت آبادان که مثل نفت مسجدسلیمان ۱۳ امتیازی و فاصله هشت امتیازی با مس کرمان و فرار از منطقه سقوط دارد، امیدوار بود با این شکایت دو امتیاز دیگر بگیرد و با امید بیشتری ۶ مسابقه باقی مانده لیگ برتر را ادامه بدهد که کمیته انضباطی رأی این پرونده را به نفع آنها نداد.

در رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است:

کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه صنعت نفت آبادان علیه تیم نفت مسجد سلیمان مبنی بر استفاده از بازیکن غیر مجاز به نام میلاد شیخی‌سلیمانی در بازی دو تیم اعلام کرد که پس از بررسی لایحه دفاعیه ارسالی و نظر به اینکه تخلف موضوع ماده ۶۱ مقررات انضباطی احراز نگردیده است، در نتیجه مستند به ماده ۹۵ این مقررات، حکم برائت باشگاه و بازیکن طرف شکایت صادر می‌شود.

نام:

ایمیل:

نظر: