شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان تردد روستاییان منطقه سلیران نرگسی را تسهیل می نماید

عصر مسجدسلیمان // با دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات بهسازی و مرمت جاده دسترسی روستاییان منطقه سلیران نرگسی بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مدیرمهند ...

عصر مسجدسلیمان // با دستور مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیات بهسازی و مرمت جاده دسترسی روستاییان منطقه سلیران نرگسی بخش عنبر شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مدیرمهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اعلام خبر بالا اظهار داشت: بنا به درخواست اداره امور عشایر شهرستان مسجدسلیمان مبنی بر نامناسب بودن وضعیت جاده دسترسی روستاییان و عشایر مستقر در منطقه سلیران نرگسی و موافقت مهندس هیهاوند مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پروژه بهسازی و مرمت جاده دسترسی مربوطه آغاز گردید .

مهرداد آقا‌بیگی افزود : این پروژه در قالب عمل به تعهدات اجتماعی این شرکت به مجاوران تأسیسات صنعت نفت و با هزینه ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال انجام می شود .

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی ها، این پروژه در مدت ۴ ماه و با احداث و تکمیل ۱۰ دستگاه پل کوچک و نیمه کاره به سرانجام می رسد.

برای تکمیل این پل‌ها، اجرای جان‌پناه،دال،بالشتک- عملیات سنگ کاری وخاکریزی دو طرف پل پیش بینی گردیده است.

با این اقدام مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دسترسی عشایر و روستاییان این منطقه تسهیل و ایمن می گردد .

 

نام:

ایمیل:

نظر: