جلسه تودیع و معارفه رییس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جلسه تودیع و معارفه رییس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجد سلیمان با حضور رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان، رحمان شاهی رییس اداره بازرسی و رسیدگی عملکرد اداره کل بنیاد شهید و ام ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه تودیع و معارفه رییس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجد سلیمان با حضور رضا رضایی فاضل سرپرست فرمانداری شهرستان، رحمان شاهی رییس اداره بازرسی و رسیدگی عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، فرهاد رحیمی رییس اداره حراست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئولین شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رضایی فاضل در این جلسه خدمت به ایثارگران و خانواده معظم شهدا را یک موهبت دانست و از رییس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواست، تا با جان و دل در خدمت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشند.

سرپرست فرمانداری شهرستان مسجد سلیمان بر خدمت صادقانه و بی‌منت به شهدا، خانواده هایشان و جامعه ایثارگری تاکید کرد و افزود: بنیاد شهید باید به مطالبات ایثارگران و خانواده شهدا رسیدگی کند و ما نیز بیش از گذشته باید درصدد رفع مشکلات شان باشیم.

گفتنی است در این جلسه علیرضا ویسی شیخ رباط تودیع و از زحماتش تقدیر شد و محمد عسگری بعنوان رییس جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان مسجد سلیمان معارفه شد.

نام:

ایمیل:

نظر: