وقتی که نفت مسجدسلیمان فرصتی برای تبلیغات می شود!/حضور قائم مقام نفت مسجدسلیمان در تمامی تصاویر توافق با بازیکن هیچ توجیهی ندارد

عصر مسجدسلیمان // پس از کش و قوس های فراوان و تهدیدهای مکرر سازمان لیگ بالاخره شرایط قانونی و اداری نفت مسجدسلیمان پیش رفت و قبل از رسیدن موعد اولتیماتوم سازمان لیگ ختم بخیر شد و به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شد ...

عصر مسجدسلیمان // پس از کش و قوس های فراوان و تهدیدهای مکرر سازمان لیگ بالاخره شرایط قانونی و اداری نفت مسجدسلیمان پیش رفت و قبل از رسیدن موعد اولتیماتوم سازمان لیگ ختم بخیر شد و به صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالات شد.

در چند روز گذشته پس از اعلام لیست مازاد نفت توسط
محمود فکری به باشگاه،مسئولان و اعضاء هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان با حضور در تهران به مذاکرات با بازیکنان مدنظر پرداختند و تاکنون سه بازیکن قرارداد خود را تمدید و یک بازیکن جدید که در فصل گذشته در پارس جنوبی حضور داشت به جمع طلایی پوشان مسجدسلیمانی پیوست  یا در آخرین خبر پیوستن میلاد فراهانی سنگربان فصل گذشته نفت تهراتن به نفت مسجدسلیمان،اما در این میان یک نکته یا اقدام قابل تامل نهفته بود…!

این در حالی است که اگر یک فرد حتی یکبار هم فوتبال نگاه کرده باشد بخوبی می داند که در تمامی نقل و انتقالات و توافقات مابین باشگاه ورزشی و بازیکن نفر اصلی مدیرعامل است،در تصویر نمادین توافق دوطرفه در سراسر جهان این مدیر عامل است که در کنار بازیکن جذب شده یک عکس نمادین منتشر می کند اما در نفت مسجدسلیمان یک پدیده جدید به دنیای حرفه گری فوتبال الحاق شد که جای تعجب دارد اما هدف از این اقدامات چیست!!؟

این در حالی است که کیوان بابادی به عنوان مدیرعامل یکی از افراد سفرکننده به تهران است پس لزوما دلیلی ندارد یکی از اعضاء هیئت مدیره برای تمامی تصاویر مربوط به توافق با بازیکن حضور داشته باشد،اگر نگاه اجمالی به تصاویر مربوط به توافق با سه بازیکن داشته باشیم قطعا تصاویر گویای همه چیز است و بس…

نه تنها در فوتبال ایران،بلکه در سراسر دنیا این بدعت وجود دارد که تنها مدیر عامل در تصاویر توافق با بازیکن حضور دارد و به ندرت حضور قائم مقام یا عضوی از هیئت مدیره مشاهده می شود و آنهم در صورتی که مدیرعامل حضور فیزیکی نداشته باشد،اما هدف از حضور کورش علیجانی یکی از کاندیدای دوره قبل شورای اسلامی شهر و قائم مقام فعلی نفت مسجدسلیمان در این تصاویر نامشخص است،چه لزومی دارد که وقتی مدیرعامل حضور دارد قائم مقام باشگاه هم در تمامی تصاویر حضور داشته باشد؟آیا نفت مسجدسلیمان می تواند یک ابزار تبلیغاتی برای حضور در میدان های انتخاباتی و سیاسی آینده باشد..؟

در پایان باید بگوئیم که قضاوت کننده واقعی خود مردم مسجدسلیمان و اهالی ورزش هستند و انتظار می رود بجای  استفاده از نفت مسجدسلیمان به عنوان یک ابزار تبلیغاتی،مسائل حرفه ای فوتبال دنبال شود تا انشاءالله طلایی پوشان مسجدسلیمان حضور مقتدری در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشند.

به قلم امید طهماسبی

نام:

ایمیل:

نظر: