جشن تقدیر از مقام شامخ مادر و زن در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // جشن میلاد با سعادت دُردانه خلقت حضرت فاطمه اطهر(س) و تجلیل از مقام شامخ مادر و زن در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، این آیین صبح امروز و با حضور م ...

عصر مسجدسلیمان // جشن میلاد با سعادت دُردانه خلقت حضرت فاطمه اطهر(س) و تجلیل از مقام شامخ مادر و زن در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، این آیین صبح امروز و با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و روسا و همچنین بانوان شاغل در این شرکت در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی باشگاه مرکزی برگزار گردید .

طی این برنامه که با اجرای برنامه های متنوع گروه های هنری همراه بود ضمن ایجاد محیطی شاد و مفرح، از مقام مادر و زن تجلیل به عمل آمد .

مدرس گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد مسجدسلیمان طی سخنانی با اشاره به برگزاری این جشن به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت : در مجال اندکی نمی توان راجع به این بانوی دردانه صحبت کرد و وی را توصیف کرد چون حضرت، شأن و مقامی فرا زمینی و فرا تصور دارند .

دکتر آزیتا غولی گله اظهار داشت: عظمت و هیبت حضرت فاطمه زهرا(س) در مقام دختر نبوت(ص)، همسر ولایت و مادر امامت آنچنان با عظمت، با هیبت و افلاکی است که سرودن شعر و توصیف ایشان نیاز به خیال انگیزی و تصویر سازی فرا زمینی دارد که از درک ما خارج است و فقط خاندان عصمت و طهارت(ع) می توانند ایشان را به معنای واقعی توصیف نمایند.

وی همچنین به مقام و منزلت زن در اعصار تاریخ اشاره کرد و گفت: در همه اعصار و همه داستان های تاریخی می خوانیم و می بینیم که درخصوص زن با احترام و منزلتی بسیار صحبت شده و در داستان های شاهنامه و نظامی گنجوی بعنوان مفاخر ادبیات ایران زمین، جایگاه زن بسیار رفیع همراه با رفتارهای عفیفانه و نجیبانه بوده و توصیف گردیده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: