شکستگی انشعابات آب سطح شهر گلگیر ترمیم و اصلاح شد

عصر مسجدسلیمان // پیرو دیدار شهردار گلگیر و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان شکستگی انشعابات آب سطح شهر گلگیر ترمیم و اصلاح شد به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، میلاد امامی شهردار گلگیر در این خصوص اظهار داش ...

عصر مسجدسلیمان // پیرو دیدار شهردار گلگیر و رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان مسجدسلیمان شکستگی انشعابات آب سطح شهر گلگیر ترمیم و اصلاح شد

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، میلاد امامی شهردار گلگیر در این خصوص اظهار داشت :  در پی شکستگی انشعابات آب در چندین نقطه شهر گلگیر، جلسه ای با حضور مهندس صالحی ریاست آبفای شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید.

وی ادامه داد : پس از این جلسه بازدید میدانی از نقاط آسیب دیده بعمل آمد که پس از چند روز کارکنان خدوم اداره آبفا در این مناطق حضور پیدا کرده و پس از حفاری ، اقدامات لازم جهت ترمیم خطوط آب شهری انجام شد.

امامی افزود : در آینده نزدیک شهرداری گلگیر نسبت بهسازی و آسفالت این نقاط ناهموار اقدام خواهد کرد.

وی در خاتمه بیان داشت: یکی از معضلات شهرداری ها در زمینه آسفالت و بهسازی معابر، حفاری خیابان ها توسط دستگاههای خدمات رسان در نتیجه عدم تعامل بین بخشی بوده است که امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و همکاری مناسب با دستگاههای اجرایی این مشکل در شهر گلگیر به حداقل برسد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: