پاکسازی و جمع آوری زباله های شهری در مناطق مختلف مسجدسلیمان انجام شد

عصر مسجدسلیمان // معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان از پاکسازی و جمع آوری زباله ها و نخاله های شهری در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رضا ارزانی با اعلام خبر فوق اظهار داشت : ب ...

عصر مسجدسلیمان // معاونت خدمات شهری شهرداری مسجدسلیمان از پاکسازی و جمع آوری زباله ها و نخاله های شهری در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، رضا ارزانی با اعلام خبر فوق اظهار داشت : به منظور بهسازی منظر شهری ، تنظیف معابر و ایجاد محیط سالم و همچنین حفظ بهداشت عمومی محیط برای شهروندان ، معاونت خدمات شهری شهرداری عملیات پاکسازی و جمع آوری کامل زباله ها و پسماندهای شهری از خیابان ها و معابر مناطق مختلف را در دستور کار خود قرار داد.

وی در ادامه گفت : با توجه به عدم جمع آوری زباله های شهری طی روزهای اخیر ، نیروهای تلاشگر و زحمت کش خدمات شهری با پشتکار شبانه روزی، عملیات پاکسازی عمومی را در سطح شهر مسجدسلیمان اجرا کردند.

ارزانی در خاتمه خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه چند روزی از آغاز مسئولیت بنده میگذرد درصدد هستیم طی برنامه ای مدون با تغییرات اساسی در این حوزه و همچنین تسریع در تعمیر و بهسازی ماشین آلات مکانیزه جمع آوری زباله، رضایت خاطر شهروندان محترم را فراهم کنیم.

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: