پیام مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان به مناسبت روز خبرنگار

  عصر مسجدسلیمان // پیام ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن این پیام به شرح ذیل است : “به نام ...

 

عصر مسجدسلیمان // پیام ورناصری مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای شهر مسجدسلیمان با ارسال پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، متن این پیام به شرح ذیل است :

“به نام خداوند لوح و قلم”

۱۷ مرداد ماه سالروز گرامیداشت یاد و خاطره “شهید محمود صارمی” که روز خبرنگار نامیده شده است ، بزرگداشت زنان و مردانی است که قلم و صدایشان صادقانه و رشادتمندانه است .

بی شک خبرنگاری حرفه ای است محدود نشدنی در بازه زمانی و نقشی است پررنگ و در راس اطلاع رسانی و آگاهی بخشیِ یک ملت ، بلکه تمامی ملل ؛
چرا که خبرنگاران با قبول خطرهای بسیار از مرزها عبور نموده و نماینده  صدای یک ملت خواهند شد . قلمشان سلاحی است در جنگ نرم امروز ، و در راستای آبادانی ؛ سلامت فکری ، فرهنگی و به تصویر کشاندن هنر یک مرز و بوم .

جامعه در تمامی امور و عرصه های خویش ، مرهون و مدیون تلاش و کوشش شبانه روزی فعالین این حرفه است .
همانطوریکه در ماه های اخیر نقش شانه به شانه  اهالی رسانه و خبر در کنار خانواده گرانمایه و بزرگ بهداشت و درمان و در راستای اطلاع رسانی ، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی مرتبط با زندگی امروز و شرایط کرونایی ، بسیار چشم گیر و اثربخش بوده و هست .
این تنها نمونه ای از رشادت های دلیرانه این قشر زحمتکش است . قشری که در جنگ و صلح ، پیروزی و شکست ، تولد و مرگ و شادی و غم  در میان امواج سیل ، زمین لرزه ، سقوط ها و صعود ها بی هیچ چشم داشتی ، خالصانه و عاشقانه پای کار بوده و هستند . با این توصیف تقارن روز خبرنگار امسال ، با دهه ایام شهادت و سوگواری سرور و سالار شهدا امام حسین
علیه السلام را ، خدمت همه همکاران خود ،
( اصحاب و ارباب رسانه و خبر شهرستان ولایت مدار  “مسجدسلیمان عزیز” ،) صمیمانه گرامی داشته و از خداوند حکیم و رحیم سلامتی و دوام توفیق همگان را مسالت می نمایم .

پیام ورناصری
مسئول روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان

نام:

ایمیل:

نظر: