برگزاری جلسه بررسی راهكارهای كاهش مصرف انرژی شركت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // جلسه بررسی راهکارهای بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این جلسه در سالن جلسات اداره مرکزی  و با حضور مدیران ، روسا و ...

عصر مسجدسلیمان // جلسه بررسی راهکارهای بهینه سازی و کاهش مصرف انرژی در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این جلسه در سالن جلسات اداره مرکزی  و با حضور مدیران ، روسا و سرپرستان بخش های مختلف و با ریاست مهندس قباد ناصری مدیرعامل این شرکت برگزار گردید .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به بخشنامه استانداری خوزستان در خصوص کاهش ساعات فعالیت های اداری بمنظور صرفه جویی در مصرف انرژی گفت : بارش های کم باران در سال آبی امسال مشکلات بسیاری را در بحث تأمین انرژی بوجود می آورد که لازم است تمهیدات شایسته ای در خصوص آن اندیشیده شود .

مهندس قباد ناصری افزود : با توجه به گرمای شدید تابستان و مشکلات ناشی از احتمال قطع برق می بایست در خصوص صرفه جویی مصرف برق اقدامات فوری و کارگشا صورت پذیرد .

وی با تأکید بر بهینه سازی مصرف انرژی و ترویج آن در سطح تمامی کارکنان و حتی خانواده ها گفت : اعتقاد دارم که بهینه سازی مصرف انرژی می بایست بعنوان یک فرهنگ و بخشی از زندگی روزمره ما تلقی شود و برای نهادینه شدن این فرهنگ تلاش مضاعف داشته باشیم .

وی ادامه داد : بهینه سازی مصرف انرژی کار یک شخص یا یک واحد خاص نیست و همه کارکنان می بایست در این زمینه دارای حس مسئولیت باشند و در خصوص کاهش مصرف انرژی همکاری لازم را داشته باشند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه ضمن شنیدن نظرات افراد حاضر در جلسه ، دستوراتی را در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی و اقداماتی که منجر به کاهش مصرف آب و برق در اماکن اداری و غیر صنعتی این شرکت می شود را صادر و خواستار آن شد گزارش اقدامات صورت گرفته در این خصوص در اسرع وقت به وی ارایه شود .

نام:

ایمیل:

نظر: