گزارش عملکرد هیئت کاراته شهرستان اندیکا در سال ۹۶ اعلام شد

عصر مسجدسلیمان // شیهان محمد جمشیدی مسئول سبک کیوکوشین کاراته شهرستان اندیکا در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح عملکرد این هیئت در سال ۹۶ , پرداخت. جمشیدی در ابتدا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شهروندان در ماه مبارک رم ...

عصر مسجدسلیمان // شیهان محمد جمشیدی مسئول سبک کیوکوشین کاراته شهرستان اندیکا در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح عملکرد این هیئت در سال ۹۶ , پرداخت.

جمشیدی در ابتدا ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه شهروندان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به جهت ارج نهادن به زحمات مربیان تلاشگر و اطلاع رسانی از عملکرد کاراته شهرستان اندیکا برخود لازم دانستم اقدام به ارائه بخشی از عملکرد مجموعه کاراته شهرستان نمایم .

وی ادامه داد: اینجانب در تابستان ۱۳۹۲با وجود تمامی محرومیت و کاستی ها به لطف پروردگار متعال فعالیت رشته کاراته در شهرستان اندیکا را آغاز نمودم که با مشاهده وجود استعدادهای فراوان در منطقه ملزم به برنامه ریزی جامع در خصوص ایجاد فضا و بستر مناسب و تهیه امکانات اولیه جهت پرورش جوانان آینده دار این منطقه شدم .که به یاری و همراهی مردم فهیم شهرستان اندیکا این زحمات و تلاشها منجر به شکوفایی و افتخار آفرینی نوجوانان و جوانان غیور اندیکا در سطع میادین استانی، کشوری و بین المللی گردید که بخشی از این افتخارات شامل ؛؛
۱/کسب عنوان قهرمانی استان در مسابقات ماهشهر
۲/کسب عنوان قهرمانی استان در مسابقات اهواز
۳/کسب عنوان قهرمانی استان در مسابقات مسجد سلیمان
۴/کسب عنوان نائب قهرمانی کشور در کرمانشاه
۵/کسب ۶ عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی سبک های آزاد تهران و راهیابی ۳ نفر به اردوی تیم ملی نوجوانان سبک های آزاد کشور
۶/کسب اولین مدال بین المللی کاراته و ورزش اندیکا
۷/کسب بیش از ۲۰۰ عنوان قهرمانی در سطح استان و کشور ….
۸/ برگزاری بیش از ۱۰ اردوی آماده سازی جهت تیم ها در بخش آقایان و بانوان میباشند.

جمشیدی افزود: باتوجه به در خواست و استقبال بانوان از این رشته رزمی در خرداد ماه ۱۳۹۶ با حضور سرکارخانم اشترایه فعالیت رشته کاراته در بخش بانوان را اغاز نمودیم که در حال حاضر در بخش بانوان استاد ارجمند سرکار خانم عباسی (مربی دو دوره تیم ملی )، استاد خیری و استاد ناصری مشغول به فعالیت و اموزش بانوان شهرستان میباشند.

وی با بیان اینکه علی رغم فعالیت زیاد این رشته رزمی و افتخار آفرینی کاراته کاران در میادین مختلف از سوی مسئولین توجهی درخور شایسته این عزیزان نمیشود افزود: با وجود کسب عناوین متعدد و بی سابقه در ورزش اندیکا و بلفعل شدن مفهوم ورزش قهرمانی در رشته کاراته در این شهرستان متاسفانه رشته کاراته و خانواده بزرگ آن (با بیش از ۱۸۰ هنرجو )کماکان مورد بی مهری متولی امر ورزش در شهرستان بوده است و از وجود امکانات و وسایل اولیه تمرین محروم میباشد ،زمانی که نوجوان و جوان با غیرت و تعصب مثال زدنی در گرمای ۶۰ درجه و بدون امکانات سرمایشی در سالن ورزشی تمرینات طاقت فرسا را به جان و دل میخرد و موجب افتخار و درخشش زادگاه خود در استان و کشور میگردد نمیبایست دغدغه هزینه اعزام به مسابقات را داشته باشد که در این خصوص حمایت مسئولین محترم شهرستان و توجه ویژه نماینده محترم و تلاشگر شهرستان به این موضوع مورد درخواست را میطلبد .

مسئول سبک کیوکوشین کاراته اندیکا در ادامه اذعان داشت: با وجود همه کاستی هاو مشکلات پیش رو و کمبود ها هیچ گاه نتوانسته مانع عزم و اراده ما و دیگر مربیان زحمت کش و مجموعه کاراته اندیکا باشد که این مهم مصداق بارز آیه شریفه ((لا تحزن ان الله معنا ))میباشد ..

وی در پایان بیان نمود: بدون شک کسب این افتخارات مگر با همدلی و همراهی همه عزیزان و دلسوزان واقعی ورزش شهرستان اللخصوص خانواده محترم هنرجویان و مسئولین فهیم شهرستان که در تمامی سختی ها یاری رسان برادر کوچک خود بودند میسر نبود که به همین منظور تقدیر و تشکر ویژه خود رانسبت به برادران ارزشمندم در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان . مدیر کل محترم جناب مهندس حیدری .معاونت محترم ورزش قهرمانی جناب مهندس نصیری ،ریاست محترم هیات کاراته استان خوزستان جناب دکتر سرکوهکی و مسئول سبک در استان جناب استاد آذرپیکان را دارم که در تمامی مراحل و مشکلات همراه و یاور کاراته شهرستان اندیکا بودند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: