مادر شهیدان مکوندی به فرزندان شهیدش پیوست

عصر مسجدسلیمان // حاجیه ماه خانم جهانبخشی مادر شهیدان عبدالرضا و ایرج مکوندی پس از سال‌ها تحمل، صبر و بردباری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، شهید عبدالرضا مکوندی گوداژدر، در سال ۱۳۳۷ د ...

عصر مسجدسلیمان // حاجیه ماه خانم جهانبخشی مادر شهیدان عبدالرضا و ایرج مکوندی پس از سال‌ها تحمل، صبر و بردباری به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، شهید عبدالرضا مکوندی گوداژدر، در سال ۱۳۳۷ در شهرستان مسجد سلیمان دیده به جهان گشودوی فردی باهوش، خوش ذوق و هنرمند بود.قبل از پیروزی انقلاب به خدمت مقدم سربازی اعزام، و در بحبوحه انقلاب اسلامی همراه با سایر مردم، با این موج خروشان به پیش رفت..
با آغاز جنگ تحميلی، پس از گذراندن مجدد آموزش های نظامی، داوطلبانه به جبهه های نبرد علیه نیروهای بعثی اعظام، و در نهایت در روز جمعه، تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۶۰ بر اثر اصابت ترکش خمپاره، در کربلای دهلاویه سوسنگرد به شهادت رسید.

همچنین شهید ایرج کوندی متولد سال ۱۳۴۷ در تاریخ ۲۱ تیرماه سال ۱۳۶۶ در منطقه ماووت عراق شهید و در کنار برادر خود در گلزار شهدای چهاربیشه بخاک سپرده شد. مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان مکوندی روز چهارشنبه۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در قطعه والدین شهدا بهشت زهرا چهاربیشه برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: