پلمب ۵ واحد قلیانسرا متخلف در مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از پلمب ۵ واحد قلیانسرا متخلف به علت عدم رعايت موازين شرعي درماه مبارك رمضان در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان از پلمب ۵ واحد قلیانسرا متخلف به علت عدم رعايت موازين شرعي درماه مبارك رمضان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، سرهنگ ” حمیدرضا بهاروند”در بيان جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي در راستاي طرح ارتقا امنيت اجتماعي و رعايت موازين شرعي درماه مبارك رمضان ضمن هماهنگي با مقام قضايي از ۲۰ واحد قلیانسرا در سطح شهرستان بازدید، که در این راستا تعداد ۵ واحد قلیانسرا متخلف را به علت عدم رعايت موازين شرعي درماه مبارك رمضان را پلمب کردند.

وی افزود: در این راستا به ۸ واحد نيز اخطار کتبي داده شد که در صورت عدم رعايت موازين شرعي در ماه مبارك رمضان و رفع مشکلات و عيوب موجود طي مدت زمان مشخص نيز برخورد قانوني خواهد شد.

فرمانده انتظامي شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متصدیان متخلف به مقام قضائی معرفی شدند، از شهروندان و اصناف خواست: هشدارهاي لازم و تدابير لحاظ شده را جدي بگيرند و با مأموران انتظامي نيز در امور نظارتي و پيشگيري همکاري لازم را داشته باشند.

نام:

ایمیل:

نظر: