وزیر ورزش و جوانان به مسجدسلیمان سفر کرد

عصر مسجدسلیمان // با دعوت دکتر علیرضا ورناصری وزیر ورزش و جوانان به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن بازدید از سالن ورزشی مرادآباد در نشستی که در فرم ...

عصر مسجدسلیمان // با دعوت دکتر علیرضا ورناصری وزیر ورزش و جوانان به شهرستان مسجدسلیمان سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان ضمن بازدید از سالن ورزشی مرادآباد در نشستی که در فرمانداری مسجدسلیمان با حضور دکتر ورناصری ، فرمانداران و مسئولان ورزش شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل برگزار شد ، اظهار کرد: بررسی وضعیت موجود ورزش کشور و اقداماتی که برای ورزش جوانان انجام می‌شود، یکی از مهمترین اهدافی است که در سفرهای استانی دنبال می‌شود چرا که گزارش‌های پشت میزی و تلفنی به تنهایی برای پی بردن به مشکلاتی که در حوزه ورزش وجود دارد کافی نیست.

وی ضمن انتقاد از تغییر کاربری زمین‌های ورزشی به دلیل عدم برنامه‌ریزی مناسب و کم‌توجهی گفت: در برخی مناطق مشاهده می‌شود که زمین‌های چمن کاربری خود را از دست داده‌اند و از این نوع نگرش‌هایی که سبب می‌شود به عنوان مثال یک زمین فوتبال کاربری خود را از دست بدهد، کم نیست.

سجادی با تاکید بر لزوم حفظ زمین‌های ورزشی محلی و توسعه آن ها گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده برخی زمین‌هایی که برای ورزش محلات مورد استفاده قرار می‌گیرد را مسئولین شهرستان از مدار خارج می‌کنند و یا تجهیز و بهسازی آن را به تاخیر انداخته می‌شود و یا در مواردی مشاهده شده که زمین‌های ورزشی بتن‌ریزی شده‌اند.

وی با بیان این که باید امکانات ورزشی به روش مطلوبی مدیریت شوند، گفت: در این خصوص اعتبار به تنهایی کفایت نمی‌کند و باید از فکر و اندیشه هم در مدیریت استفاده کرد.

سجادی با بیان اینکه استان خوزستان در خیلی از حوزه ها به اولین ها مشهور است، گفت: اولین افتخارآفرینان ورزش در استان خوزستان و به‌ویژه در شهرستان مسجدسلیمان زیاد است و ما باید قدر قهرمانان خود را بدانیم.

وی در عین حال یادآور شد: تاکنون بسیاری از رویدادهای ورزشی اول در شهرستان مسجدسلیمان اجرا شده است و اهمیت کار در بخش ورزش‌ و جوانان در شهرستان مسجدسلیمان بر ما پوشیده نیست.

دکتر علیرضا ورناصری نماینده مجلس پس از این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص نتایج سفر ورزش ورزش و جوانان اظهار داشت : در ادامه پیگیری مسائل حوزه انتخابیه وزیر محترم ورزش به منطقه سفر کرد البته طی دیدارهای قبلی مشکلات و کمبودهای ورزش حوزه انتخابیه را به صورت دقیق و هدفمند به ایشان منتقل کردیم و سفر امروز بعنوان پیش درآمدی برای سفر مفصل تر به ۴ شهرستان حوزه انتخابیه قلمداد می شود.

وی افزود: باتوجه به اینکه سند آمایش ورزش استان توسط وزارت ورزش در حال تدوین است درصدد بودیم تا با سفر وزیر بخشی از مشکلات ورزش منطقه در سطح کلان دیده شود.

ورناصری ادامه داد : مشکلات ورزش منطقه اغلب در حوزه پشتیبانی ادارات، هیئت های ورزشی، سالن های نیمه کاره ، طرح های نیمه تمام، ظرفیت و استعدادهای منطقه به سمع و نظر وزیر رسانده شد که در این ارتباط ایشان وعده دادند برای طرح های نیمه تمام چاره ای بیندیشند.

او اضافه کرد : یکی از کارهای بنده در ابتدای مسئولیت استفاده از ظرفیت نفت برای احداث ۹ چمن مصنوعی بوده است که متاسفانه با تعلل و اهمال مدیران اسبق ورزش استان به نتیجه نرسید که با سفر وزیر مقرر شد هر چه سریعتر تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی اضافه کرد: از وزیر ورزش قول مساعد احداث ورزشگاهی در خور شان شهرستان مسجدسلیمان گرفته شد که بنا داریم با استفاده از ظرفیت نفت و با پیگیری های لازم این وعده را عملی نماییم.

ورناصری در خاتمه گفت : با توجه به تدوین سند آمایش ورزش و برنامه هفتم ، درصدد هستیم محرومیت های حاصل از بی توجهی چهل ساله را در قالب مطالبه گری قانونمند و مستند به قوانین گذشته جبران نماییم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: