اعتراض جمعی از پیشکسوتان و جوانان ورزشکار منطقه بی بیان نسبت به عدم بازگشایی سالن بدنسازی نفت

عصر مسجدسلیمان // جمعی از پیشکسوتان و جوانان ورزشکار منطقه بی بیان نسبت به عدم بازگشایی سالن بدنسازی نفت در این منطقه اعتراض نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، یکی از پیشکسوتان ورزشی منطقه بی بیان در این خصوص ا ...

عصر مسجدسلیمان // جمعی از پیشکسوتان و جوانان ورزشکار منطقه بی بیان نسبت به عدم بازگشایی سالن بدنسازی نفت در این منطقه اعتراض نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، یکی از پیشکسوتان ورزشی منطقه بی بیان در این خصوص اظهار داشت : پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و دستورالعمل ستاد مبارزه در کرونا ، سالن بدنسازی این منطقه نیز همانند اماکن ورزشی دیگر تعطیل شد اما پس از گذشت ۳ سال هنوز بازگشایی نشده است این در حالی است که طی این مدت گاهی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از آن جهت تمرینات بدنسازی استفاده کرده است اما در حال حاضر از سوی امور ورزش نفت به بهانه کرونا تعطیل اعلام شده است.

فرد دیگری از مربیان ورزشی این منطقه بیان کرد : گلایه من از این است که چرا به دستور ستاد مبارزه با کرونا تمام اماکن ورزشی کشور چندین ماه است بازگشایی شده اما سالن بدنسازی نفت که بسیاری از جوانان منطقه بی بیان و سایر مناطق شهرستان از آن جهت امور ورزشی و سلامتی خود بهره میبردند، تاکنون تعطیل است.

یکی از جوانان ورزشکار منطقه بی بیان نیز در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد : در شرایط امروزی جامعه و با توجه به آمار بیکاری و در پی آن اعتیاد، فساد ، خودکشی و دیگر آسیب های اجتماعی یکی از مکانهایی که جوانان منطقه از آن جهت امور ورزشی استفاده میکنند سالن ورزشی نفت بوده که متاسفانه از سوی متولیان ورزشی شرکت نفت تعطیل اعلام شده است در صورتی که پس از کنترل همه گیری بیماری کرونا در کشور اماکن ورزشی بازگشایی شده است.

وی ادامه داد : امور ورزش نفت باید پاسخگوی مطالبه ورزشکاران منطقه باشد که چرا با اینکه سالن ها و دیگر مجموعه های ورزشی شهرستان مورد استفاده عموم قرار گرفته ، اما سالن بدنسازی نفت تعطیل مانده است در همین راستا از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.

گفتنی است سالن بدنسازی شرکت نفت در منطقه بی بیان واقع شده که اولویت استفاده از آن برای پرسنل نفت و همزمان جوانان این منطقه نیز از آن طی سالیان گذشته بهره مند می شدند بر این اساس از مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و متولیان ورزش نفت انتظار می رود نسبت به این موضوع که دغدغه ورزشکاران منطقه شده است، رسیدگی نمایند.

  • محمد - آوریل 18, 2022 در 5:37 ب.ظ

    سلام خسته نباشید خواهش مند که در سلامت جسمانی جوانان ورزشکار پیگر باشید
    امید تمام ورزشکاران به مسعولین است لطفاً مسیر زندگی تمام ورزشکاران را فراهم کنید
    گذشته. گذشته آینده در راه است

نام:

ایمیل:

نظر: