بازدید مسئولین ستاد تنظیم بازار از کشتارگاه صنعتی طیور صحرا مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // مسئولین ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی دوشنبه ۹۶/۱۱/۲۳ جهت نظارت بر قیمت مرغ از کشتارگاه صنعتی طیور صحرا مسجدسلیمان بازدید نمودند‌. مهندس صالحی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت در گفتگ ...

عصر مسجدسلیمان // مسئولین ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت و دامپزشکی دوشنبه ۹۶/۱۱/۲۳ جهت نظارت بر قیمت مرغ از کشتارگاه صنعتی طیور صحرا مسجدسلیمان بازدید نمودند‌.

مهندس صالحی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد : ممنوعیت ورود و خروج مرغ از استانها به واسطه شیوع بیماری آنفلوآنزای مرغی، افزایش قیمت جوجه و دانه و خلاء به وجود آمده قبل از عیدنوروز که مرغداری ها تمایل دارند محصولشان را در این برهه زمانی جهت عرضه در عید آماده نگه دارند از عوامل گران شدن مرغ میباشد.

وی در ادامه با بیان اینکه قیمت مرغ توسط استان هر شب مشخص و به کل شهرستانها ابلاغ میشود افزود : قیمت مرغ در کل استان یکسان و ثابت می باشد و اداره صنعت و معدن هیچ گونه دخل و نقشی در آن ندارد و فقط نقش نظارتی دارد ضمن اینکه تلفن ۱۲۴ اداره صنعت و معدن به صورت شبانه روزی پاسخگوی تقاضای همشهریان در صورت بروز هرگونه تخلف خواهد بود.

در ادامه  چراغی رئیس شعبه تعزیرات حکومتی مسجدسلیمان بیان کرد: تعزیرات حکومتی یک نهاد حاکمیتی میباشد که وظیفه آن رسیدگی، صدور حکم و اجرای احکام تعزیراتی در ۳ بخش تعزیرات ،امورصنفی و قاچاق میباشد.
وی ادامه داد: متولی امر تنظیم بازار اداره جهادکشاورزی میباشد و نظارت برتنظیم بازار برعهده جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و خصوصا اتاق اصناف میباشد.

وی در ادامه با بیان اینکه با همکاری، تلاش و جدیت ستاد تنظیم بازار و اصناف و بازاریان متعهد و دلسوز در سطح شهرستان گرانفروشی مشاهده نشد افزود :در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی ،کم فروشی، احتکار و… برخورد قاطعانه از سوی تعزیرات حکومتی به عمل خواهد آمد.

در پایان شرفی مسئول دامپزشکی مسجدسلیمان تصریح کرد:در سطح شهرستان ۶۲ مرغداری فعال وجود دارد که به علت نوع زمان بندی پرورش مرغ آنها جهت عرضه در عید نوروز با کمبود مرغ مواجه شدیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: