پیام دعوت نماینده مردم مسجدسلیمان برای حضور شهروندان در راهپیمایی روز قدس

عصر مسجدسلیمان // علی عسگر ظاهری،نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایات سبعانه رژیم سفاک صهیونیست،از مردم کشورمان بویژه مردمان مومن و عدالت طلب شهرستان های مسجدسلیما ...

عصر مسجدسلیمان // علی عسگر ظاهری،نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل با صدور پیامی ضمن محکومیت جنایات سبعانه رژیم سفاک صهیونیست،از مردم کشورمان بویژه مردمان مومن و عدالت طلب شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت بعمل آورد.متن پیام بدین شرح میباشد:

بسم‌اللّه‌الرحمن‌الرحیم

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ»

روز قدس،روز نفیر امت های اسلامی بر علیه رژیم سفاک و کودک کشی میباشد که سالیان متمادی است با همدستی دولت های زیادخواه و استکباری از انجام هر جنایتی روی گردان نبوده است تا به نیات شیطانی شان در منطقه دست یابند.

اقدام موهن دولت نابخرد آمریکا در انتقال سفارت این کشور به قدس شریف که نقض عیان قوانین بین المللی است،در کنار جنایات سبعانه و هفتاد ساله این رژیم در سرزمین فلسطین باعث شده است تا ملت های مسلمان،تصمیم بگیرند که روز قدس امسال را پرشورتر از هر سال برگزار نمایند و انزجار خود از جرثومه فساد یعنی اسرائیل غاصب نشان دهند.

امروز دست چُدنی آمریکا،اسرائیل و سایر دولت های استکباری از زیر دستکش های مخملی هویدا گشته است و همگان متوجه شده اند شعار مبارزه با تروریسم و صیانت از حقوق بشر تنها بهانه هایی برای تداوم حضور نامشروع در منطقه و تحقق اهداف پلید آنها میباشد.

انتخاب هوشمندانه امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس،باعث شده است تا پروپاگاندای رسانه ای استکبار با هیچ وسیله ای نتواند اذهان جهانیان را نسبت به این جنایات منحرف کند و امروز شاهد آن هستیم در سایه این تصمیم هوشمندانه،رژیم کودک کش صهیونیست مورد نفرت و انزجار همه ملت های آزادیخواه جهان گشته است.

امید است در سایه بیداری دولت های اسلامی و همه ملل آزادیخواه جهان،قدس شریف هر چه زودتر از بند اقتناص و اسارت متجاوزان رهایی یابد و ما شاهد تحقق بخشیدن آرمان امام راحل باشیم.

اینجانب ضمن محکوم کردن جنایات این رژیم منحوس،بر حق آشکار و مشروع مردم فلسطین در دفاع از سرزمین خود تاکید ورزیده و از همه ملت های مسلمان و آزادیخواه بویژه مردمان مومن،عدالت طلب و حق جوی شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت میکنم.
إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

علی عسگر ظاهری
نماینده مردم شریف شهرستان های مسجدسلیمان،لالی،اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی

نام:

ایمیل:

نظر: