کاداستر اراضی ملی در شهرستان اندیکا به پایان رسید

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اندیکا از اتمام کاداستر اراضی ملی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علیرضا احمدی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: کاداستر اراضی ملی در شهرستان ا ...

عصر مسجدسلیمان // رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اندیکا از اتمام کاداستر اراضی ملی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، علیرضا احمدی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: کاداستر اراضی ملی در شهرستان اندیکا که از ابتدای امسال شروع گردیده بود در نیمه اول اسفندماه ۱۴۰۰ به پایان رسید و روند تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ برای اراضی ملی شهرستان در اداره ثبت اسناد مسجدسلیمان در حال انجام است.

وی ادامه داد : کاداستر( حدنگاری) اراضی که شامل فرایند رقومی سازی، اصلاح هندسی و بالا بردن دقت نقشه های اجرای مقررات ماده ۲ یا ماده ۵۶ سابق (تشخیص اراضی ملی از مستثنیات) اداره منابع طبیعی و صدور سند تک برگ برای اراضی ملی می باشد باعث جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی و حفاظت بهتر از انفال در سطح شهرستان خواهد شد.

احپدی اضافه کرد : با انجام فرایند کاداستر در سطح شهرستان مساحت دقیقتر شهرستان مشخص و به بیش از ۲۷۰ هزار هکتار (دو هزار هفتصد کیلومتر مربع)
رسیده است که بیش از ۸۵ درصد مساحت شهرستان را اراضی ملی تشکیل میدهد.

وی در خاتمه گفت : اجرای کاداستر (حدنگاری) اراضی ملی از اقدامات شاخصی است که با ابلاغ قوانین آن با همکاری ثبت اسناد شهرستان و استان صورت گرفته است.

نام:

ایمیل:

نظر: