اعتصاب و اعتراض کارکنان شهرداری قلعه خواجه به علت نداشتن شهردار و عدم پرداخت ده ماه حقوق و مزایا و یکسال بیمه

عصر مسجدسلیمان // پرسنل شهرداری قلعه خواجه بازهم در سکوت خبری بابت چندین ماه حقوق و بیمه و مزایا و همچنین نداشتن شهردار دست به اعتصاب و اعتراض زدند . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، یکی از پرسنل این شهرداری در این خ ...

عصر مسجدسلیمان // پرسنل شهرداری قلعه خواجه بازهم در سکوت خبری بابت چندین ماه حقوق و بیمه و مزایا و همچنین نداشتن شهردار دست به اعتصاب و اعتراض زدند .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، یکی از پرسنل این شهرداری در این خصوص گفت : پرسنل این شهرداری چندین ماه بدون بیمه ،حقوق و سایر مزایا به سر می برند و همچنین به علت اینکه این اداره چندین ماه است بدون شهردار و با سرپرست اداره می شود و هیچ تغییری در بدهی و حقوق و بیمه پرسنل ایجاد نشده است ،دست به اعتراض و اعتصاب زده اند .

یکی دیگر از کارگران این شهرداری اظهار داشت : کسی نیست به داد ما برسد چندین مرتبه اعتراض کردیم اما گویا مسئولین مارا فراموش کرده اند.

این کارگر در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود بیان داشت: ده روز دیگر عید است و ما طبق معمول سه چهار سال اخیر باید شرمنده زن و بچه هایمان باشیم.

یکی دیگر از کارگران که بیش از ده سال سابقه کار دراین شهرداری دارد در گفتگو با خبرنگار ما گفت ؛ بی عدالتی و بی توجهی به حق و حقوق کارگران در این شهرداری به اوج خود رسیده ،شورای شهر و عوامل شهرداری باید اختلافات و دودستگی بر سر انتخاب شهردار را کنار بگذارند و به دور از طایفه گرایی و باند بازی شهرداری انتخاب کنند که ذره ای از بار مشکلات و بدهی های این شهرداری را کم کند اما دست اندرکاران و تصمیم گیرندگان این شهرداری به جای اینکه التیام بخش آلام کارگران رنج کشیده باشند در حق آنان ظلم و بی عدالتی می کنند و آنان را تهدید به اخراج و تعلیق از کار می کنند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: