- تاریخ: ۱۴۰۰-۱۲-۰۳
- شناسه خبر: 18014 فرشاد جعفری شهنی
مرکز نگهداری اسناد و مدارک فنی مدیریت عملیات در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان راه اندازی شد
عصر مسجدسلیمان // آیین افتتاح این مرکز صبح امروز و با حضور مدیرعامل ، مدیر عملیات ، مدیر فنی ، مدیر مهندسی و ساختمان ، مدیر خدمات برگزار شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مهندس علیرضا هیهاوند مدیر عامل شرکت بهره ...
عصر مسجدسلیمان // آیین افتتاح این مرکز صبح امروز و با حضور مدیرعامل ، مدیر عملیات ، مدیر فنی ، مدیر مهندسی و ساختمان ، مدیر خدمات برگزار شد .
به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مهندس علیرضا هیهاوند مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی ضمن تشکر از کلیه عوامل و دست اندرکاران ایجاد این مجموعه گفت : اقدام صورت گرفته ، کاری ارزشمند در جهت حفظ و نگهداشت اسناد و مدارک فنی می باشد که ضروری است با استفاده از روش های نوین و آرشیو سازی دیجیتال، کلیه اطلاعات مذکور نگهداری و مورد استفاده قرار گیرد .
وی افزود : بدلیل نداشتن مرکز نگهداری اسناد فنی ، بدلیل نداشتن آگاهی و اطلاعات لازم باعث مشکلاتی گردیده که راه اندازی این مرکز و همکاری همه مدیریت ها و بخش ها در تجهیز و تقویت آن باعث شود تا ضمن در دست داشتن اطلاعات ضروری ، دانش و جزییات فنی به خوبی به نسل های بعدی منتقل گردد .
مدیرعملیات نیز ضمن تقدیر از حمایت مدیرعامل و همکاری سایر مدیریت ها به خصوص مدیریت خدمات و مدیریت مالی در راه اندازی این مرکز اظهار داشت : مدارک و مستندات بخشی از دارایی های سازمان می باشند که جهت حفظ و نگهداری آن وجود چنین مکانی بسیار ضروری بوده که بر همین اساس و با همت و پیگیری های همکاران اداره نگهداری و تعمیرات و با صرف ۱۲۰ نفر روز این مرکز راه اندازی و این امر محقق گردیده است .
داود کیانی ضمن ابراز امیدواری در خصوص تکمیل و گردآوری سایر مدارک و مستندات افزود : قطعاً مدارک زیادی وجود دارد که باید شناسایی ، جمع آوری و متمرکز سازی بشوند تا ضمن حفظ و نگهداشت صحیح ، این مرکز نقش مهمی در پیشبرد امور مرتبط با عملیات و تولید ایفا نماید .
وی همچنین از شروع فرآیند آرشیو سازی دیجیتال اسناد موجود به وسیله ی اسکنر و نگهداری به صورت فایل های pdf خبر داد و گفت : در تلاش هستیم با همکاری سایر مدیریت ها ، کلیه ی اسناد و مدارک مرتبط با عملیات و تولید را شناسایی ، دسته بندی و مستند نگاری نماییم تا در هنگام درخواست به راحتی بتوان به آنها دسترسی پیدا کرد .