عدم هماهنگی بین سازمان آبفا وشهرداری در مسجدسلیمان بازهم حادثه آفرید

عصر مسجدسلیمان // درپی ترکیدگی لوله ی آب درمنطقه نمره چهل درابتدای محله پشت کوه جنب مدرسه دوازده فروردین سازمان آب اقدام به حفرچاه وتعمیرلوله مربوطه می کندکه پس ازتعمیرلوله ,چاه به حال خودرهامی شود و پس ازدو روز نشست می ...

عصر مسجدسلیمان // درپی ترکیدگی لوله ی آب درمنطقه نمره چهل درابتدای محله پشت کوه جنب مدرسه دوازده فروردین سازمان آب اقدام به حفرچاه وتعمیرلوله مربوطه می کندکه پس ازتعمیرلوله ,چاه به حال خودرهامی شود و پس ازدو روز نشست می کند. درپی آن یک موتورسواردر روز شنبه شب مورخ ۹۶٫۱۱٫۲۱به علت عدم دید مناسب درشب به چاه سقوط میکند و به شدت آسیب می بیند.
درپی این حادثه اهالی محل به صورت خودجوش اقدام به پلمپ موقت چاه باگذاشتن سرپوش وتعیین محدوده خطرباگذاشتن نوار زردرنگ می کنند.

آن چه که درنگاه اول اهمیت داردودربسیاری ازمواقع نیزرعایت نمی گرددوبه عنوان یک مسأله قابل تکرارتلقی می گردد این موضوع میباشد که دراتفاقات این گونه دربسیاری ازموارد هیچ نوع هماهنگی لازم بین سازمان آب وفاضلاب وشهرداری وجودنداردوزمان زیادی طول می کشدتاچاه به صورت استانداردپلمپ شود.
ونکته قابل توجه وتأمل اینکه چگونه خانواده مصدوم درپی این حادثه جهت جلوگیری ازخطرات بعدی به سرعت اقدام به پلمپ موقت می کنندولی مسئولین مربوطه که تجربیات زیادی دراین موضوع دارندومی دانندکه ممکن است چه خطراتی درپیش باشدضرورت موضوع رادرک نکرده و حداقل کاری که می توانستندانجام دهنداقدام به پلمپ موقت چاه به عنوان یک عامل پیشگیرانه ازحوادث غیرمترقبه بود تا اقدامات موثربعدی درزمان لازم خودصورت بگیرد.

نام:

ایمیل:

نظر: