نشست خبری رئیس شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان با اصحاب رسانه برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // نشست خبری رئیس و مدیران مختلف شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از مدیران مسئول سایت های خبری و روزنامه نگاران شهرستان چهارشنبه ۹۷/۰۳/۰۹ در سالن جلسات بیمارستان ۲۲ بهمن نمره ۲ برگزار گردید. ...

عصر مسجدسلیمان // نشست خبری رئیس و مدیران مختلف شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان با جمعی از مدیران مسئول سایت های خبری و روزنامه نگاران شهرستان چهارشنبه ۹۷/۰۳/۰۹ در سالن جلسات بیمارستان ۲۲ بهمن نمره ۲ برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان دکتر موسوی رئیس شبکه بهداشت و درمان ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی اظهار کرد: بحث سلامتی یک بحث فرابخشی میباشد و شبکه بهداشت به تنهایی متولی سلامت مردم نیست بلکه همکاری سایر ادارات و سازمان های مسجدسلیمان را می طلبد.

وی ادامه داد : با تلاش فراوان دستگاه سی تی اسکن که نیاز اصلی شهرستان می باشد به مبلغ ۱ میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان خریداری و در تابستان امسال شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

موسوی افزود: با تلاش نماینده محترم مبلغ دو و نیم میلیارد تومان برای بهسازی و مرمت بیمارستان قدیم تخصیص داده شد که عملیات بهسازی این بیمارستان از تیرماه امسال آغاز خواهد شد.

در ادامه دکتر  سیستانی رییس بیمارستان ۲۲ بهمن نمره۲ نیز در سخنانی اظهار کرد: به لطف خدا دستگاه ام آر آی راه اندازی و در حال حاضر در یک شیفت مشغول خدمت رسانی است.

رییس بیمارستان ۲۲ بهمن از تکمیل و راه اندازی بخش مراقبت های ویژه کودکان (NICU ) و آندوسکوپی نهایتاً در نیمه دوم خرداد و نوبت دهی تلفنی، بخش داخلی ۲ و… طی چند هفته آینده خبر داد  و ابراز امیدواری کرد با اضافه شدن نیروهای جدید خدمترسانی به بیماران نیز بهینه تر و باعث رضایتمندی بیشتر مردم گردد.

وی در پایان گفت:در  مبحث جذب نیروهای استخدامی که تعداد این نیرو ها ۸۷ نفر میباشند به صورت تخصصی جذب شده اند و بزودی پس از گذراندن مراحل گزینش جذب شبکه بهداشت و درمان این شهرستان خواهند شد‌.

 

نام:

ایمیل:

نظر: