جریمه ۱۰ درصدی اعضای تیم نفت مسجدسلیمان به علت کسب نتایج ضعیف

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از جریمه ۱۰ درصدی اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم به علت کسب نتایج ضعیف خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پس از شکست سنگین سه بر صفر تیم فوتبال نفت مسجدسلیما ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان از جریمه ۱۰ درصدی اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم به علت کسب نتایج ضعیف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پس از شکست سنگین سه بر صفر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل استقلال تهران ، ابوذر شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت : با تصمیم هیئت مدیره باشگاه نفت ، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال نفت به علت کسب نتایج ضعیف در هفته های اخیر و تحمل سه شکست متوالی، به میزان ۱۰ درصد از کل مبلغ قرارداد جریمه شدند.

وی همچنین در ارتباط با وضعیت سرمربی تیم گفت: قرارداد کمالوند هنوز فسخ نشده است و طی ۴۸ ساعت آینده هیئت مدیره و مدیران نفت قرار است با فراز کمالوند جلسه ای برگزار تا وضعیت نیمکت نفت مشخص شود.

شجاعی همچنین در ارتباط با تقویت تیم نفت در نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل گفت: تلاش خواهیم کرد با جذب چند بازیکن در نیم فصل وضعیت تیم را بهبود ببخشیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

گفتنی است پس از اتمام نیم فصل ، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ۲ برد، ۵ مساوی و ۸ شکست و کسب ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر قرار گرفت.

نام:

ایمیل:

نظر: