جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مسجدسلیمان برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز دومین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سال ۹۷ با حضور علیرضا گورویی فرماندار،جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و اعضا این شورا در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد. فرماندار م ...

عصر مسجدسلیمان // صبح امروز دومین جلسه شورای آموزش و پرورش مسجدسلیمان در سال ۹۷ با حضور علیرضا گورویی فرماندار،جانمراد داودی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان و اعضا این شورا در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
فرماندار مسجدسلیمان در ابتدای این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی جهت غنی سازی اوغات فراغت دانش آموزان عنوان کرد:باید همه تلاش کنند تا کیفیت کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان افزایش یابد و این قطعا خود باعث ترغیب و جذب دانش آموزان خواهد شد.
وی  اضافه کرد:بحث آموزش و پرورش بسیار مهم است و اینطور نیست که ادارات بگویند با ما ارتباطی ندارد،مصوبات شورای آموزش و پرورش برای تمامی دستگاه ها و ادارات لازم الاجرا است و همه باید در جهت انجام وظایف خود تلاش کنند.
گورویی اذعان کرد:علی رغم اینکه مسجدسلیمان دارای مشکلات زیادی است اما تا زمانی که دارای پست هستیم با تمام انرژی برای آموزش و پرورش شهرستان تلاش خواهیم کرد.
رئیس شورای آموزش و پرورش در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد:فضای ایجاد شده فعلی در شهرستان یک فضای کار و تلاش است و الحمدلله همدلی خوبی بوجود آمده است و از تمامی تلاش های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هم تشکر میکنم.

وی یادآور شد:امروز کشور ما نیاز به جهاد اقتصادی دارد و باید تمامی ادارات ما شایسته سالاری شود،در بحث کارهای عمرانی یا همین تیم نفت مسجدسلیمان نباید اجازه دهیم که سیاسی و طایفه ای شود.
فرماندار مسجدسلیمان در پایان سخنان خود تصریح کرد:فضای خوبی در شهرستان بوجود آمده است زیرا تولید کارخانه سیمان ما افزایش یافته است و اینکه می بینیم پتروشیمی مسجدسلیمان با توجه به شرایط اقتصادی فعلی به سرعت در حال پیشرفت است جای خوشحالی دارد.

جانمراد داودی در این جلسه طی سخنانی اظهار کرد:اولویت ما در تابستان غنی سازی اوغات فراغت دانش آموزان است و برای استفاده صحیح دانش آموزان در تابستان برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است.
وی ادامه داد:آموزش و پرورش یک نهاد تاثیر گذار در هر مملکتی به شمار می رود و باید بیشتر از گذشته به این نهاد توجه شود زیرا توسعه در هر کشوری از آموزش و پرورش شروع می شود‌.
رئیس آموزش و پرورش مسجدسلیمان افزود:در خصوص اوغات فراغت دانش آموزان تمامی تمهیدات لازم پیش بینی شده است و ۷ پایگاه در این خصوص با در نظر گرفتن مرکزیت شهرستان در نظر گرفته ایم و تلاش داریم تا کیفیت این کلاس ها را نسبت به سال های گذشته افزایش دهیم.
در ادامه جلسه معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش در خصوص برنامه های اوغات فراغت دانش آموزان در تابستان تشریح کرد:با توجه به توزیع جغرافیایی و نزدیکی به مرکز شهرستان ۷ پایگاه ورزشی و فرهنگی را ایجاد کرده ایم که تمامی شهروندان در سنین دانش آموزی می توانند این پایگاه ها استفاده کنند.
وی اضافه کرد:برای پایگاه های ایجاد شده  ورزشی می توان به سالن ورزشی مدرسه شاهد اطهر نفتون با رشته های فوتسال،هندبال،والیبال و بستکبال،مجموعه ورزشی شهید آذر ویژه دختران با رشته های ژیمناستیک و ورزش های رزمی،سال ورزشی دبیرستان دختران جهاد بی بیان و در حوزه فرهنگ و هنری به برگزاری کلاس هنری در سه پایگاه کانون شهید رجایی،کانون کوثر و آموزش سطوح مختلف قرآن کریم در دارالقرآن نمره چهل اشاره کرد.
علی عیدوندی تاکید کرد:تمامی این برنامه ها بصورت جدی و واقعی انجام می گیرند و تمامی مربیان و مدرسان در این پایگاه ها دارای مدرک مربیگری و مجوز رسمی از هیئت ها و فدراسیون مربوطه هستند.

نام:

ایمیل:

نظر: