حضور مقتدرانه تیم فوتبال شهرداری مسجدسلیمان در اولین مسابقات مینی فوتبال استان خوزستان

عصر مسجدسلیمان // نخستین دوره مینی فوتبال قهرمانی استان خوزستان، از امروز در ورزشگاه نیرو آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، اولین دوره مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان به محوریت کمیته مینی فوتبال و مشارکت ش ...

عصر مسجدسلیمان // نخستین دوره مینی فوتبال قهرمانی استان خوزستان، از امروز در ورزشگاه نیرو آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، اولین دوره مسابقات مینی فوتبال قهرمانی استان به محوریت کمیته مینی فوتبال و مشارکت شرکت برق منطقه ای خوزستان از امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۴ به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی در ورزشگاه نیرو آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی با سخنان مهندس شکیبایی مدیر امور مهندسی برق منطقه ای و علی شریفات رییس کمیته مینی فوتبال رأس ساعت ۱۵ برگزار شد.

در روز نخست این مسابقات و از گروه A ،تیم درمان تامین اجتماعی با نتیجه سه بر صفر از سد تیم راکی بتن اهواز گذشت و در بازی دوم و از گروه B مسابقات‌، شهرداری مسجد سلیمان با نتیجه ده بر صفر تیم خانه مطبوعات استان را درهم کوبید.

این مسابقات با حضور ۱۲تیم در قالب ۴ گروه سه تیمه درحال برگزاری و تا اواخر بهمن ادامه دارد و قهرمان این دوره به مسابقات قهرمانی کشور راه خواهد یافت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: