تصویب ۴۴ میلیارد تومان جهت اجرای پروژه‌های عمرانی شهر مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از تصویب ۴۴ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه‌های عمرانی شهر مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی در جلسه با کارشناسان معاونت امور زیربنای ...

عصر مسجدسلیمان // سرپرست شهرداری مسجدسلیمان از تصویب ۴۴ میلیارد تومان اعتبار جهت اجرای پروژه‌های عمرانی شهر مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، روح الله جلیلی در جلسه با کارشناسان معاونت امور زیربنایی شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت : موافقت‌نامه جذب اعتبارات پروژه های عمرانی بین شهرداری مسجدسلیمان و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان خوزستان مبادله شده است.

وی ادامه داد : این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها و برای اجرای پروژه های عمرانی در حوزه های : توسعه معابر، توسعه فضای سبز ، احداث ساختمان آتش نشانی و بهسازی معابر و احداث بلوار های شهری در نظر گرفته شده است.

جلیلی با اشاره اینکه یکی از وظایف مهم شهرداری ها پیگیری اعتبارات عمرانی سالیانه ای است که دولت به شهرداری ها واگذار میکند، افزود : درصدد هستیم در اسرع وقت اقدامات لازم جهت برگزاری مناقصات این پروژه ها را انجام دهیم تا در باقیمانده سال مالی ، با یک زمان بندی برنامه ریزی شده و اولویت گذاری مناسب، تمامی اعتبارات مصوب شده را تخصیص و با نظارت کارشناسان مربوطه عملیاتی و اجرایی نماییم.

سرپرست شهرداری مسجدسلیمان در خاتمه گفت : اعتبارات مصوب شده سال جاری نسبت به سال گذشته (۱۱ میلیارد تومان) رشد ۴ برابری داشته است که ان شاءالله با تحقق کامل آن و خدمات رسانی مناسب، مشکلات و معضلات برخی از مناطق شهر مسجدسلیمان برطرف خواهند شد.

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر: