برد شیرین مقابل فجر را به هواداران صبور نفت مسجدسلیمان تقدیم می کنیم / با تاکید نماینده مجلس تیم های پایه و آکادمی نفت مسجدسلیمان راه اندازی شد

  عصر مسجدسلیمان // عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت : برد شیرین مقابل فجر را به هواداران صبور نفت مسجدسلیمان تقدیم می کنیم. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پیمان مولایی درخصوص برتری دو بر صفر نفت مسجد ...

 

عصر مسجدسلیمان // عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت : برد شیرین مقابل فجر را به هواداران صبور نفت مسجدسلیمان تقدیم می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، پیمان مولایی درخصوص برتری دو بر صفر نفت مسجدسلیمان مقابل فجرشهید سپاسی در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت : این برد شیرین نتیجه تلاش مضاعف کادر فنی ، بازیکنان و شکیبایی هواداران متعصب تیم نفت بوده است.

وی ادامه داد : برد مقابل فجر را به هواداران نفت تقدیم می‌کنیم، هوادارانی که واقعا به تیم‌شان عشق می‌ورزند و در هر شرایطی با صبر و شکیبایی از تیم نفت حمایت میکنند.

مولایی افزود : خوشبختانه روند نتیجه گیری تیم نفت نسبت به ابتدای فصل بهتر شده است که امیدواریم بتوانیم تا پایان نیم فصل جایگاه خود را در جدول لیگ برتر نیز بهبود بخشیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه سخنان خود گفت : طی جلسه ای که اعضا هیئت مدیره تیم نفت و دکتر علیرضا ورناصری نماینده مجلس برگزار گردید ، وی بر راه اندازی تیم های پایه و آکادمی تیم نفت ، استفاده از ظرفیت های بومی در سطوح مختلف تیم نفت و احداث اماکن ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در شهرستان تاکید نمود و خواهان حمایت از دیگر باشگاههای فوتبال شهرستان مسجدسلیمان شد که در این ارتباط تیم های پایه و آکادمی تیم نفت راه اندازی گردید.

وی تصریح کرد : یکی از محوری ترین اهداف اعضای هیئت مدیره استفاده از بازیکنان بومی در تیم نفت ، معرفی آنها در لیگ برتر و در نهایت حضور در تیم ملی بوده است که با راه اندازی تیم های پایه، گام نخست برای تحقق این هدف برداشته شد.

مولایی اضافه کرد : با پیگیری نماینده مجلس جهت تزریق ۷ میلیارد تومان از کمک های مالی وزارت نفت به باشگاه ، ۳۰% از مطالبات بازیکنان پرداخت شد که امیدواریم با واریز باقیمانده این کمک تا نیم فصل بتوانیم پرداختی مطالبات بازیکنان را به درصد قابل توجهی برسانیم.

وی در خاتمه سخنان خود بیان داشت : حمایت های بی دریغ دکتر ورناصری در برون رفت تیم نفت مسجدسلیمان ازمشکلات آن، تاثیر بسزایی داشته است که جا دارد از تلاش ایشان ، اعضای شورای تامین و شورای شهر مسجدسلیمان تشکر و قدردانی نمایم.

نام:

ایمیل:

نظر: