جشنواره فرهنگی ورزشی هیئت انجمن های ورزشی مسجدسلیمان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار گردید

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهرجشنواره فرهنگی ورزشی هیئت انجمن های ورزشی در پارک گل نرگس روز جمعه مورخ ۹۷/۳/۴ بعد از نماز مغرب و عشا و در فضایی با نشاط همراه با پخش نماهنگ های آزاد سازی خرمشهر، با حضو ...

عصر مسجدسلیمان // به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهرجشنواره فرهنگی ورزشی هیئت انجمن های ورزشی در پارک گل نرگس روز جمعه مورخ ۹۷/۳/۴ بعد از نماز مغرب و عشا و در فضایی با نشاط همراه با پخش نماهنگ های آزاد سازی خرمشهر، با حضور پرشور ورزشکاران و هیات های ورزشی مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، این جشنواره با همکاری موئسسه خیریه حاج احمد رضایی در پارک گل نرگس و در فضایی با نشاط همراه با پخش نماهنگ های آزاد سازی خرمشهر، و با حضور پرشور ورزشکاران و هیات های ورزشی و شهروندان مسجدسلیمانی برگزار شد.

همچنین درادامه برنامه جشنواره غذاهای سنتی توسط موئسسه خیریه حاج احمد رضایی و تجلیل از خیرین شهرستان توسط انجمن گلریزان انجام و به رسم یادبود از خیرین مسجدسلیمان تقدیر به عمل آورده شد.

در ادامه این برنامه مبارزه نمایشی رشته اسپوکس(شمشیر زنی ) توسط این کمیته در بخش آقایان و بانوان جهت آشنایی با این ورزش باستانی برگزار گردید که با تشویق شهروندان همراه بود.

اجرای مسابقات دارت در قسمت آقایان و بانوان و همچنین برگزاری مسابقات طناب کشی نیز در هر دو بخش از برنامه های اجرایی این جشنواره بود که به نفرات برتر هدایای نفیسی از طرف هیات اهدا گردید.

در پایان این جشنواره حرکات نمایشی توسط کمیته های پارکور و سپک تاکرا کمیته های تحت پوشش هیات انجمن های ورزشی انجام گردید.

 

نام:

ایمیل:

نظر: