تقدیر عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب

عصر مسجدسلیمان // در آستانه ی یکصدو دهمین سالروز فوران و اکتشاف نفت در ایران و خاورمیانه ، مسجدسلیمان ، زادگاه نفت میزبان برگزاری همایش نکوداشتی بود که به همین مناسبت برپا گشته بود . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، ...

عصر مسجدسلیمان // در آستانه ی یکصدو دهمین سالروز فوران و اکتشاف نفت در ایران و خاورمیانه ، مسجدسلیمان ، زادگاه نفت میزبان برگزاری همایش نکوداشتی بود که به همین مناسبت برپا گشته بود .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، طی این آیین که از سوی دفتر ارتباطات مردمی علی عسکر ظاهری نماینده شهرستان های مسجدسلیمان ، لالی ، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی در تالار یادمان ایل و در نزدیکی چاه شماره یک برگزار شد از توجه و همکاری مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در توجه به مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت تجلیل به عمل آمد .

علی عسکر ظاهری طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت : پنجم خرداد روزی بسیار با اهمیت در تاریخ ایران و جهان است که طی آن با کشف نفت در مسجدسلیمان ، این شهر دروازه ی ورود صنعت به ایران و خاورمیانه شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش و جایگاه نفت در تأمین نیازهای ارزی و اقتصاد کشورمان گفت : شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با تولید بیش از ۸۳ درصد از تولید نفت کشورمان نقشی پر رنگ و اساسی در استقلال اقتصادی کشور دارد .

وی با اشاره به مشکلات شهر مسجدسلیمان افزود : اگرچه چهره ی کنونی شهر زیبنده نیست و انتظارات مردم از صنعت نفت خیلی بیشتر از موارد فعلی است اما بدور از انصاف است اگر نگویم که با تلاش و توجه ویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره ی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پروژه های ارزشمندی در حوزه های مختلف برای ترمیم چهره ی زادگاه نفت و عمران و آبادانی دوباره آن تعریف و اجرا شده اند .

امام جمعه شهرستان مسجدسلیمان نیز طی سخنانی گفت : مسجدسلیمان با مشکلات ریز و درشت بسیاری دست و پنجه نرم می کند اما همت برخی افراد که بدنبال حل مشکلات مردم و کاهش آسیب های اجتماعی هستند ستودنی و قابل تقدیر است .

حجت الاسلام صادق امینی افزود : امروز با همت و تدبیر فرزندان خوب این سرزمین بار دیگر امیدی که از مردم این شهر رخت بسته بود دوباره در دل آنها زنده شده و بعنوان یک طلبه وظیفه خودم می بینیم که از اقدامات ارزشمند صنعت نفت در این منطقه از جمله صفر شدن حریم چاه ها که مشکلات بسیاری را برای ساخت و ساز و توسعه ی شهر ایجاد کرده بود – تأمین خوراک پتروپالایش بختیاری که از سوی مناطق نفتخیز جنوب تعهد داده شد و با ای اقدام ضمن ایجاد یک مجتمع بزرگ صنعتی ، اشتغالزایی خوبی هم برای جوانان بیکار صورت می گیرد و همچنین احداث راه های مواصلاتی از جمله جاده مسجدسلیمان ایذه که موجب کاهش ۱۰۰ کیلومتری مسافت بین دو شهر می شود ، تقدیر و تشکر کنم و برای همه دست اندرکاران این اقدامات از خداوند توفیق مسئلت نمایم .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز طی سخنانی اظهار داشت : مسجدسلیمان زادگاه نفت است و این شهر حق بزرگی بر گردن ایران و خاورمیانه دارد از این هر کاری که بتوانیم برای توسعه ی این شهر انجام دهیم از آن کوتاهی نخواهیم داشت .

مهندس بیژن عالی پور افزود : دیدن چهره ی کنونی شهر مسجدسلیمان و وجود دهها هزار جوان با استعداد و دارای مدرک تحصیلی ولی بیکار مرا بشدت آزار می دهد از این رو اجرا برخی پروژه ها در قالب توجه به مسئولیت های اجتماعی کمترین کاری است که می توانیم برای مردم خوب و نجیب این دیار انجام دهیم .

وی اجرای پروژه های عمرانی و عام المنفعه در حوزه های مختلف را اقدام عملی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای توجه به زادگاه نفت برشمرد و گفت : برای توسعه ی این شهر پروژه های خوبی با مساعدت و توجه وزیر محترم نفت به مسجدسلیمان دارند توسط هیأت مدیره ی شرکت ملی نفت تصویب شده که اجرای آنها می تواند چهره ی این شهر را تا حد مطلوبی ترمیم نماید .

در پایان این مراسم ، علی عسکر ظاهری نماینده مردم و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح و تندیس از همت و اراده ی مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره ی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، مهندس قباد ناصری و اعضای هیأت مدیره ی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ارائه خدمات مختلف و متنوع به شهروندان شهرهای نفتی حوزه ی انتخابیه اش در قالب عمل به مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت تجلیل و تقدیر کرد .

نام:

ایمیل:

نظر: