آیین رونمایی از کتب طبیب بزرگ بختیاری و نمایش در فرهنگ بختیاری برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // آیین رونمایی از کتب طبیب بزرگ بختیاری و نمایش در فرهنگ بختیاری توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و ک ...

عصر مسجدسلیمان // آیین رونمایی از کتب طبیب بزرگ بختیاری و نمایش در فرهنگ بختیاری توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، به مناسبت بیست و نهمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار، مراسم آئین رونمایی از کتابهای طبیب بزرگ بختیاری نوشته، کهزاد حبیبی و کتاب نمایش در فرهنگ بختیاری به تالیف، حسین مددی در اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.

آناهیتا باقری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مسجدسلیمان ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی به همه کتابداران و اهالی اهل قلم و فکر و اندیشه به ارائه برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کتابخانه ها پرداخت و به مشکلات کتابخانه ها و کمبود منابع اشاره کرد.

وی افزود : علیرغم تمام مشکلات و کمبودها و کاستی ها در کتابخانه ها امسال به لطف خدا توانستیم در سطح استان خوزستان، یک کتابخانه برتر، و کتابدار و مسئول برتر داشته باشیم.

در ادامه این مراسم حسین مددی مولف کتاب نمایش در فرهنگ بختیاری، درباره ملزومات مطالعه و پژوهش در ساحت های فرهنگی و ایلیاتی و بومی سخن گفت.

 

نام:

ایمیل:

نظر: