برخورد قاطع دستگاه قضا با تصرفات غیر قانونی و توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی

  عصر مسجدسلیمان // دادستان مسجدسلیمان از برخورد قاطع دستگاه قضا با تصرفات غیر قانونی و توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،  رحمان بن سعید با اعلام این خبر افزود: پیشگیری از تصر ...

 

عصر مسجدسلیمان // دادستان مسجدسلیمان از برخورد قاطع دستگاه قضا با تصرفات غیر قانونی و توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،  رحمان بن سعید با اعلام این خبر افزود: پیشگیری از تصرفات  غیر قانونی بر عهده همه دستگاه‌ها و عموم مردم جامعه است و با فرهنگ سازی اقدامات در راستای جلوگیری موثر است . وی ادامه داد: دستگاه قضا نیز با اعمال قوانین تلاش می کند از تخلفات جلوگیری کند..

بن سعید گفت: دادستانی بر اساس قانون و دفاع از حقوق عامه با هرگونه تصرف و ساخت‌ و سازهای غیرقانونی بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

دادستان مسجدسلیمان با بیان این که حفظ بیت المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سود جویان همواره در دستور کار دستگاه قضا قرار دارد، از مسئولان خواست به جد چنین تخلفاتی را گزارش دهند همچنین از همشهریان مسجدسلیمانی نیز درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تعرض به اموال بیت المال و تصرفات غیرقانونی موضوع را به این دادستانی اطلاع دهند.

نام:

ایمیل:

نظر: