قانون فقط برای تیم‌های نفتی لیگ برتر است؟ / استاندار خوزستان یکبار برای همیشه این مشکل را حل کند

  عصر مسجدسلیمان // سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید خوزستان مهد فوتبال و ثروتمند ترین استان کشور است اما پول براى اداره دو تیم نفتى که تنها دلخوشى مردم مسجد سلیمان و آبادان است در اختیارش قرار نمی‌گیرد. به گزارش پ ...

 

عصر مسجدسلیمان // سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید خوزستان مهد فوتبال و ثروتمند ترین استان کشور است اما پول براى اداره دو تیم نفتى که تنها دلخوشى مردم مسجد سلیمان و آبادان است در اختیارش قرار نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، فراز کمالوند درباره مشکلات موجود در نفت مسجدسلیمان و پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان عنوان کرد: از اولین روزی که شروع کردیم درگیر مشکلات هستیم. این مشکلات سال های قبل وجود داشته و امسال هم ادامه دارد و تشدید شده است. من نمی دانم مشکل تیم های نفتی چه زمانی می خواهد حل شود؟
او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: جالب است که کلا ۳ تیم خصوصی در لیگ داریم؛ شهرخودرو، تراکتور و نساجی ۳ تیم خصوصی هستند و سایر تیم ها دولتی اند. چطور تیم های دولتی دیگر می توانند به صورت مستقیم از دولت پول بگیرند اما وقتی به نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان می رسد، ماجرا برعکس می شود. آن هم برای دو تیمی که فوتبال برای مردمان شهرشان است. استان خوزستان مهد فوتبال است. مسجدسلیمان اولین زمین فوتبال را داشته است. آبادان در جام جهانی آرژانتین ۴، ۵ بازیکن ثابت داشته است. اگر قانون است چطور براى سایر تیم ها رعایت نمی‌شود؟
سرمربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: چطور می شود تیم های صنعتی مشکل قانونی نداشته باشند و فقط برای دو تیم نفتی این مساله وجود داشته باشد؟ کلا امسال میانگین قراردادهای ما ۷۰۰ میلیون تومان است. از سازمان لیگ خواهش می کنم قراردادها را منتشر کنند. من تیم های لیگ یکی می شناسم که به مراتب قراردادهایشان از ما بیشتر است. بهتر بگویم که کل بودجه بازیکنان ما به اندازه یک بازیکن از تیم های دیگر باشد.
کمالوند با اشاره به عملکرد خوب تیمش افزود: ما ظرف کمتر از دو هفته بدون تمرین و بدنسازی این تیم را آماده حضور در مسابقات کردیم و نتایج بدی هم نگرفتیم. آیا این ظلم به بازیکنان ما نیست؟
سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: ما برنامه های زیادی برای این تیم داشتیم. برای اولین بار در حال تشکیل تیم امید هستیم تا بچه های بومی مسجدسلیمان هم رشد کنند. دیروز کارهای انتقال تیم را انجام دادیم تا در مسابقات استانی شرکت کند. دنبال این بودیم که زمین نفتون را احیا کنیم تا تیم بزرگسالان در آن تمرین کند و تیم های پایه هم در آن بازی کنند. الان تیم بزرگسالان ما نمی تواند در مسجد سلیمان تمرین کند چون زمین تمرین ندارد. زمین را برای یک بازی پیمانکار در اختیار ما گذاشت و دوباره برای مرمتش اقدام کردند.

نام:

ایمیل:

نظر: