لزوم تسریع در توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روند توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه بازدید کرد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری که در این بازدید از سوی مدیر خدمات و رییس ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از روند توسعه نخستین استادیوم فوتبال خاورمیانه بازدید کرد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، مهندس قباد ناصری که در این بازدید از سوی مدیر خدمات و رییس روابط عمومی همراهی می شد ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در خصوص توسعه استادیوم گفت : با توجه به زمان اندکی که تا شروع رقابت های لیگ برتر وجود دارد باید با تلاش شبانه روزی این پروژه به پیش برود و برای انجام بازی های خانگی تیم نفت مسجدسلیمان و حضور پرشور هواداران این تیم مهیا شود .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در خصوص انجام این پروژه اظهار داشت : این طرح شامل احداث جایگاه جدید تماشاچیان در ضلع غربی و زیر اسکوربرد به ظرفیت ۲۰۰۰ نفر می باشد که کلیه آهن آلات مورد نیاز جهت احداث سازه فولادی از تولید کنندگان داخلی تهیه و با استفاده از تجهیزات ، ماشین الات و نیروی انسانی شرکت در حال انجام می باشد .

مهندس قباد ناصری افزود : بطور هم زمان عملیات اصلاح چمن بازی و شستشوی زهکش ها به همراه رنگ آمیزی قسمت های مختلف استادیوم توسط پرسنل بخش های مختلف با جدیت در حال انجام است .

وی در خصوص وضعیت روشنایی و توانایی انجام بازی در شب گفت : سیستم روشنایی اجرا شده برای این استادیوم از استاندارد های AFC و فدراسیون ایران فرا تر است و از این نظر جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد .

وی خاطرنشان کرد که با اتمام عملیات افزایش ظرفیت تماشاچیان ، استاندارد لازم و مورد نظر AFC و فدراسیون تأمین می شود تا نخستین استادیوم فوتبال ایران و خاورمیانه با شروع فصل بعدی رقابت های لیگ برتر کشور پذیرای خیل مشتاقان و هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جهت همراهی تیم محبوبشان باشد .

نام:

ایمیل:

نظر: