از توزیع خوراک دام تا توزیع شکر خدماتی دیگر به بهره برداران بخش دامی در اندیکا

  عصر مسجدسلیمان // مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اندیکا گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۰۰۰  تن نهاده دامی شامل جو، ذرت، سبوس و خوراک دام با نرخ دولتی بین دامداران و ۵۰ تن شکر با نرخ دولتی بین زنبورداران توزیع شده ا ...

 

عصر مسجدسلیمان // مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اندیکا گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲۰۰۰  تن نهاده دامی شامل جو، ذرت، سبوس و خوراک دام با نرخ دولتی بین دامداران و ۵۰ تن شکر با نرخ دولتی بین زنبورداران توزیع شده است.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، مراد امامی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۶۰۰ تن جو دامی، ۳۰۰ تن ذرت دامی، ۳۷۵ تن خوراک دام و ۸۰۰ تن سبوس با نرخ دولتی با نظارت کارشناس امور دامی این مدیریت بین دامداران توزیع شده است.

وی همچنین افزود : ۵۰ تن شکر با نرخ دولتی بین زنبورداران شهرستان توزیع شده است.

امامی تصریح کرد: نهاده‌های دامی شامل ۳۷۵ تن جو، ۲۰۰ تن ذرت، ۲۰۰ تن خوراک دام از طریق شرکت مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی شماره ۸ و سبوس از طریق عاملین مجاز در حال توزیع بین دامداران می باشد.

وی افزود: ۲۰۰ تن خوراک دام نیز به عنوان کنستانتره دامی به صورت رایگان در مناطق زلزله زده اندیکا با نظارت کارشناس امور دامی و کارشناس حراست این مدیریت بین دامداران روستایی و عشایری توزیع گردید.

امامی بیان کرد: باتوجه به خشکسالی‌های اخیر تامین خوراک دام کمک بسیاری به دامداران شهرستان خواهد کرد که تمهیدات لازم برای تامین خوراک دام شهرستان پیش بینی شده است.

وی در خاتمه گفت : مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند ریاست محترم سازمان و معاونت محترم امور دام سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در زمینه حمایت از کشاورزان و دامداران شهرستان اندیکا اعلام می‌ دارم و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر آن بزرگوار را در مجموعه مسئلت دارم.

نام:

ایمیل:

نظر: