عملیات اجرایی بهسازی و بازسازی بخشی دیگر از جاده تمبی چم فراخ آغاز شد

عصر مسجدسلیمان // پروژه ی بهسازی و بازسازی جاده تمبی چم فراخ ( چوب سرخ ) با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،برای این پروژه که ۳۱۰۰ متر طول و ۷ متر عرض دارد و با نظار ...

عصر مسجدسلیمان // پروژه ی بهسازی و بازسازی جاده تمبی چم فراخ ( چوب سرخ ) با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،برای این پروژه که ۳۱۰۰ متر طول و ۷ متر عرض دارد و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت اجرا می گردد، مبلغ ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان هزینه ، حدود ۲۵۰۰ مترمکعب عملیات خاکی ، ۲۰۰۰ متر مکعب اساس و ۱۲۰هزار متر مربع روکش آسفالت برآورد شده است .

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و همت مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی این شرکت تعریف و به مرحله اجرا رسیده مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان با جمعیتی حدود ۲۰۰۰ نفر، به مرکز شهرستان در این بخش از مسیر مرتفع می گردد.

پیش از این بخش نخست این جاده به طول ۷۵۰۰ متر شامل عملیات خاکی ،اجرای لایه های زیر اساس و اساس و عملیات روکش آسفالت آن به مساحت حدود ۴۲۰۰۰ متر مربع توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان اجرا و به بهره برداری رسیده است .

 

نام:

ایمیل:

نظر: