تقدیر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از فعالیت های روابط عمومی

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با پرسنل اداره روابط عمومی این شرکت دیدار و از آنان تقدیر کرد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،مهندس قباد ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با پرسنل اداره روابط عمومی این شرکت دیدار و از آنان تقدیر کرد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ،مهندس قباد ناصری در این دیدار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت : روز روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا زحمات و تلاش های بخشی از سازمان دیده شود که دل در گروی تعالی سازمان و اقناع افکار عمومی دارند .

وی افزود : به عقیده بزرگان و صاحب نظران علوم اجتماعی روابط عمومی که بعنوان هنر هشتم از آن یاد می شود یک شغل پر استرس و پرچالش است که در شرکت های بهره بردار نفت و گاز همپا و همانند نیروهای عملیاتی در عرصه ها حضور موثر در جهت انعکاس زحمات و خدمات سازمان خود دارند .

مهندس ناصری با اشاره به کسب موفقیت این شرکت در ۲ مقوله ی تولید فراتر از تعهدات و گذراندن سال بدون حادثه در شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : کسب این موفقیت ها نتیجه ی همدلی ، همسویی و همراهی تمامی پرسنل در همه ی واحدها اعم از عملیاتی و ستادی بوده که از سوی روابط عمومی بعنوان یک موفقیت و اقدام شاخص مورد توجه قرار گرفته و بخوبی در نشریات و فضای مجازی اطلاع رسانی شده است و در واقع روابط عمومی تصویرگر موفقیت های یک سازمان است .

وی با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مخاطبین افزود : با توجه به نقش و جایگاه شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در ارائه خدمات عام المنفعه در ۱۳ شهر و شهرستان لازم است زحمات و خدمات همکاران این مجموعه از سوی روابط عمومی با دقت و ظرافت مورد توجه قرار گرفته و با بهره گیری از ظرفیت رسانه های مکتوب و دیجتیال در جامعه منتشر و به آگاه سازی اذهان اقدام شود .

 

نام:

ایمیل:

نظر: