پیام تبریک مشاور عالی انجمن ورزش های رزمی کارگری کشور به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

عصر مسجدسلیمان // محسن عالیوند مشاور عالی انجمن ورزش های رزمی کارگری کشور و سرپرست کمیته امور استان ها طی پیامی «روز ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت. متن پیام تبریک محسن عالیوند به شرح زیر است: بسمه تعالی مقام معظم ...

عصر مسجدسلیمان // محسن عالیوند مشاور عالی انجمن ورزش های رزمی کارگری کشور و سرپرست کمیته امور استان ها طی پیامی «روز ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.

متن پیام تبریک محسن عالیوند به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):

«روابط عمومی بهترین نمایانگر اوضاع داخلی یک نهاد از یک سو و از سوی دیگر منعکس‌کننده چگونگی مسائلی است که در آن نهاد می‌گذرد. روابط عمومی‌ها به‌طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنند تا مردم با جان و دل بپذیرند.»

پیچیدگی ارتباطات و رشد روزافزون وسایل ارتباط جمعی ما را با اخبار و اطلاعات به‌روز آشنا و مأنوس کرده و روابط عمومی را در جایگاه مدیریتی و مشورتی بعنوان عنصری مؤثر و جایگاه ویژه معرفی می‌نماید. در عصر حاضر هیچ‌کس نمی‌تواند منکر نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار روابط عمومی در سطح سازمان‌ها و نهادها و جامعه باشد.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به دست‌اندرکاران این عرصه به ویژه روابط عمومی انجمن ورزش رزمی کارگری کشور و استان‌ها،تبریک و تهنیت عرض نموده، امید است شاهد موفقیت روزافزون همه حوزه روابط عمومی در اعتلای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: