در شرایط سخت کرونا به علت عدم پشتوانه لازم، مربیان و مدیران باشگاهها بیشترین آسیب را دیده اند

عصر مسجدسلیمان // مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس گفت : در شرایط سخت کرونا به علت عدم پشتوانه ی لازم، مربیان و مدیران باشگاهها بیشترین آسیب را دیده اند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، شهرام داراب پور مسئول کارگروه ...

عصر مسجدسلیمان // مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس گفت : در شرایط سخت کرونا به علت عدم پشتوانه ی لازم، مربیان و مدیران باشگاهها بیشترین آسیب را دیده اند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، شهرام داراب پور مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری ورزش، همان امر به معروف است، این گفته ارزشمند رهبر عزیزمان را می بایست از چند جهت مورد توجه قرار داد.اگر خطاب به مسئولین در نظر بگیریم متاسفانه کمتر مسئولی تا این جای کار، ورزش را به خاطر ارزش هایش مورد توجه قرار داده است و همانطور که همگان مشاهده کردند کمتر مسئول عالی رتبه ای در شرایط سخت کرونا به داد زحمتکشان حوزه ورزش رسیده است.

وی ادامه داد : مربیانی که باعث بیمه شدن سلامت جامعه هستند و موجب پرورش قهرمانان و افتخار آفرینان ملی ما هستند، به راحتی نادیده گرفته شده اند اگر پیش تر با یک آینده نگری حساب شده قوانینی برای ورزش در تمامی زمینه ها در نظر گرفته می‌شد حال می‌بایست این قشر زحمتکش و کم توقع در این شرایط سخت، کمترین آسیب را می دیدند. ولی متأسفانه به علت عدم پشتوانه ی لازم، مربیان و مدیران باشگاهها بیشترین آسیب را دیده اند.

داراب پور ادامه داد : امید است در دولت جدید و با پیگیری های همه جانبه نمایندگان محترم مجلس، قوانینی وضع شود تا مربیان و سرمایه گذاران بخش خصوصی در ورزش نسبت به آینده امیدوارتر شوند و امنیت را به معنای واقعی در این شغل شریف احساس کنند.

او اضافه کرد : مسجدسلیمان تنها شهری بوده که در سال گذشته با پیگیری های دکتر ورناصری به مربیان شرکت بهره برداری نفت، به مدت پنج ماه بدون فعالیت در اماکن ورزشی، حقوق پرداخت شده است. ان شاء الله در دولت جدید نیز ایشان پیگیر افزایش دستمزد مربیان عزیزمان در شرکت نفت خواهند بود. مسجدسلیمان تنها شهری است که نماینده مجلس از مسئولین شهری خواسته تا با استفاده از مسئولیت های اجتماعی خود کمک هزینه هایی را به مربیان واجد شرایط پرداخت کنند که تاکنون سد مسجدسلیمان پای کار آمده است و جا دارد از جناب مهندس علیدوستی مدیریت محترم این مجموعه بخاطر این همکاری تشکر نمایم.

داراب خاطرنشان کرد : امیدواریم تمامی مسئولین در این زمینه هرچه زودتر وارد میدان شوند.کلیه اماکن ورزشی زیر مجموعه اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان که به صورت اجاره در اختیار پیمانکاران بخش خصوصی قرار گرفته اند،به علت شرایط کرونا هیچگونه اجاره ای پرداخت نمی‌کنند و اگر پرداخت می‌کنند به صورت ناچیز و ناپیوسته است پس می‌بایست این پیمانکاران عزیز بابت سانس هایی که در اختیار مربیان عزیزمان قرار میدهند تخفیفات ویژه ای را در نظر بگیرند و این امر لازم الاجرا است. امید است در دولت جدید، اماکن ورزشی، دیگر در اختیار بخش خصوصی قرار نگیرد و مربیان واجد شرایط جهت اشتغال و رفع مشکل بیمه شان در این اماکن و زیر نظر مستقیم اداره ی ورزش و جوانان با خیالی آسوده به خدمت پاک خود ادامه دهند.

وی در ادامه گفت : در هفته گذشته خوشبختانه تیم کشتی فرنگی شهرمان جواز حضور در لیگ برتر کشور را دریافت کرد. همچنین تیم بدنسازی(فیزیک) شهرمان جز سه تیم برتر استان شد.تیم فوتبال زیر هفده سال سپاهان مسجدسلیمان نیز قهرمان لیگ استان و راهی لیگ کشور شدند.تیم فوتبال امید آزادگان نایب قهرمان استان و وارد لیگ کشور شدند. تیم فوتبال استقلال قهرمان استان و راهی مسابقات سوپر لیگ استان شدند که این موفقیت های ارزشمند را خدمت کادر فنی، مدیریت محترمشان، بازیکنان و همه‌ همشهریان عزیزم تبریک عرض میکنم و امیدوارم با همکاری و مساعدت مسئولین محترم، مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند تا باز هم شاهد درخشش و افتخارآفرینی این عزیزان و دیگر تیم های عزیز شهرمان باشیم.

مسئول کارگروه ورزش نماینده مجلس یادآور شد: جا دارد بقای تیم فوتبال نفت شهرمان را در لیگ برتر به فال نیک بگیریم و بخاطر این نتیجه ارزشمند یک خدا قوت جانانه خدمت مدیران ارشد شهرستان، هیأت مدیره ی تیم و در رأس آنها جناب مهندس نظری، کادر فنی تیم و سرمربی آن محمود فکری، بازیکنان و کلیه دست اندرکاران و زحمتکشان تیم داشته باشیم.به این عزیزان تبریک می‌گویم و باید بپذیریم با توجه به امکانات و شرایط موجود بقا در لیگ برتر می‌تواند یک دست آورد قابل قبول باشد.همانطور که همه می دانیم شهر ما از نظر زیرساخت و امکانات حتی ضعیف تر از بعضی تیم های لیگ های دسته پایین تر است شهری که معروف به شهر اولین هاست و دارای ثروت عظیم نفت و گاز ، به هیچ وجه این شرایط در شأن مردم شریف و عزیز مسجدسلیمان نیست.داشتن یک تیم حرفه ای که بتواند در تمام زمینه ها حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد حق همه مسجدسلیمانی های عزیز میباشد و هیچکس منکر این امر مهم نیست. اما باید بپذیریم نباید در این زمینه انتظار معجزه داشته باشیم، نباید انتظار داشت تمام مشکلات چندین ساله شهرمان به یکباره برطرف شوند حال که نماینده ای دلسوز و جهادی داریم خود ما هم برای داشتن شهری آباد باید مطالبه گرانی آگاه باشیم و با صبر و همدلی در جهت رفع کمبودها با تمام توان در کنار هم قرار گیریم و گام برداریم.

وی در خاتمه گفت : در حال حاضر می‌بایست از داشته هایمان با برنامه ریزی های صحیح ، استفاده بهینه کنیم و انرژی و توان خود را در جهت برطرف کردن مشکلات مشترکمان بگذاریم تا بلکه به لطف خداوند هرچه زودتر دارای آن شهری شویم که لایق ماست. قطعا آن زمان می‌توانیم دارای بهترین و با کیفیت ترین تیم های ورزشی در تمامی سطوح باشیم.

نام:

ایمیل:

نظر: