پروژه آب رسانی به منطقه برد حلوا از توابع بخش مرکزی به همت گروه جهادی بلاغ مبین به اتمام رسید

عصر مسجدسلیمان // پروژه آب رسانی به منطقه برد حلوا از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکا به همت گروه جهادی بلاغ مبین به اتمام رسید. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،امراله نوذری فرماندار اندیکا با اعلام این خبر اظهار داشت ...

عصر مسجدسلیمان // پروژه آب رسانی به منطقه برد حلوا از توابع بخش مرکزی شهرستان اندیکا به همت گروه جهادی بلاغ مبین به اتمام رسید.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،امراله نوذری فرماندار اندیکا با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به جغرافیای منطقه و همچنین بررسی‌های انجام شده برای آبرسانی به مناطق اولویت دار، عملیات ۲ کیلومتر لوله گذاری جهت آبرسانی به منطقه برد حلوا از توابع بخش مرکزی انجام شد.

وی با اشاره به اهمیت دسترسی به آب پایدار و با کیفیت بالا برای عشایر وروستائیان افزود: مردم منطقه فوق سال‌هاست بدون لوله کشی آب بوده اند و آب آشامیدنی خود را از چاهای غیربهداشتی تهیه می میکردند،که اکنون با تامین اعتبار از سوی این موسسه و آغاز کار جهادی، موفق شدیم پروژه آبرسانی به این روستاهای محروم را به اتمام برسانیم.

این مقام مسئول ضمن اشاره به همکاری برخی ادارات شهرستان از جمله:بخشداری مرکزی، اداره آبفا،امورعشایر،حوزه علمیه امام‌رضا(ع) در کنار گروه جهادی بلاغ مبین اذعان داشت: محرومیت در بخش آبرسانی به مناطق روستایی و خصوصا مناطق عشایری زیاد است که ما با تمام توان در تلاش هستیم با هماهنگی‌های انجام شده به دیگر مناطق اولویت دار و محروم شهرستان نیز خطوط انتقال آب پایدار را برسانیم.

 

نام:

ایمیل:

نظر: