پروژه عملیات تخریب و بازسازی پل شهید داریوش محمدی با حادثه روبرو شد

عصر مسجدسلیمان // مهدی رضایی معاونت امور زیر بنایی شهرداری طی گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حادثه پیش آمده سقوط بیل مکانیکی در دره پایین پل داریوش محمدی عنوان کرد: با آغاز بکار عملیات پروژه تخریب و بازسازی پل خیابان‌ شهید ...

عصر مسجدسلیمان // مهدی رضایی معاونت امور زیر بنایی شهرداری طی گفتگو با خبرنگار ما در خصوص حادثه پیش آمده سقوط بیل مکانیکی در دره پایین پل داریوش محمدی عنوان کرد: با آغاز بکار عملیات پروژه تخریب و بازسازی پل خیابان‌ شهید داریوش محمدی که از صبح امروز توسط پیمانکار بخش خصوصی در حال انجام می باشد، متاسفانه با روند اجرای این پروژه راننده بیل مکانیکی با رعایت نکردن نکات ایمنی و بی احتیاطی در حین جابجایی جهت تخریب قسمتهای بتن بالایی عرشه پل از قسمت پیاده رو عبور کرده، و به علت مستحکم نبودن سازه های زیرین پل قسمتی از آن ریزش کرده و به درون دره سقوط کرد.

وی افزود: در این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشته است و با هماهنگی های لازم از طرف شهردار محترم جهت برطرف نمودن مشکل، از همان ساعات اولیه معاونت‌های فنی و اجرایی در محل حادثه حاضر شدند.

معاونت زیربنایی شهرداری مسجدسلیمان اظهار داشت: پل تخریبی با توجه به اینکه در سال‌های گذشته نیمه کاره مانده بود، با گذراندن انجام مراحل اولیه مناقصه به پیمانکار واگذار گردیده، و این پل ارتباطی به سمت منطقه کلگه ختم می گردد.

گفتنی است با اعلام این حادثه توسط شهردار مسجدسلیمان، نیروهای انتظامی، واحدهای امدادی جهت کمک به رفع حادثه در محل مذکور حاضر گردیدند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: