آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان اندیکا برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه پاسداران اندیکا آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان اندیکا برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،حسین زمانی فرمانده سپاه اندیکا ضمن گرامیداشت یاد و خاط ...

عصر مسجدسلیمان // با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سپاه پاسداران اندیکا آیین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان اندیکا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،حسین زمانی فرمانده سپاه اندیکا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خبرنگار ،مهمترین وظیفه اصحاب رسانه‌ را حقیقت یابی دانست و اظهار داشت : این اثرگذاری و تعاملات، امروزه نقش رسانه را قوی می‌کند و رسانه ها نقش آفرین‌تر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مدیران باید پیش از پیگیری قانونی  در موارد اختلاف با رسانه ها، پاسخگویی را در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد: مدیران از لحاظ قانونی باید پاسخگوی رسانه ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی در جهت تنویر اذهان عمومی باشند.

وی ضمن اعلام حمایت سپاه از اصحاب رسانه اذعان داشت: رسانه ها نقد منصفانه از عملکرد مدیران داشته باشند و مدیران نیز از این رویه استقبال کنند تا زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان فراهم شود.

وی تصریح کرد: ضمن اینکه رسانه های باید آزادی بیان داشته باشند، از خبرنگاران نیز درخواست می‌شود سعی  کنند با حفظ امانتداری  در انتقال اخبار دقت خاصی کنند و  واقعیت ها  و همچنین راهکار مناسب را نیز در حل معضلات پیشنهاد نمایند

گفتنی است در پایان نشست از سوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و فرمانده سپاه پاسداران اندیکا ، از فعالین حوزه خبر و اصحاب رسانه تقدیر بعمل آمد.

 

نام:

ایمیل:

نظر: