بیانیه رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات ها و باشگاههای ورزشی جهت تقدیر از حمایت های شهردار مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان// رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات ها و باشگاههای ورزشی با ارسال بیانیه ای از حمایت مهندس پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان تقدیر نمودند. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،متن این بیانیه به شرح ذیل است ...

عصر مسجدسلیمان// رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هیات ها و باشگاههای ورزشی با ارسال بیانیه ای از حمایت مهندس پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان تقدیر نمودند.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان،متن این بیانیه به شرح ذیل است:

وظیفه اصلی دولت و مسؤولان ورزش کشور این است که اشتیاق به ورزش و روح ورزشکاری و ورزش‌خواهی را در مردم زنده کنند.

(مقام معظم رهبری)

بسم الله الرحمن الرحیم

یکی از عوامل مهمی که می‌تواند مسئولیت و نقش افراد را در جامعه متبلور و شکوفا کند، ورزش است که در سازندگی و سلامت جسمی، روحی، اخلاقی و معنوی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

بنابراین اساس، توسعه ورزش و ایجاد زیرساخت های لازم جهت گسترش آن و حركت به سمت جامعه ای سالم، حمایت همه نهاد ها را میطلبد که در این بین شهرداری‌ها نقش ممتازی در ارائه خدمات اجتماعی از جمله ورزش برای شهروندان دارند.

در همین راستا طی ماههای گذشته شهرداری مسجدسلیمان و در راس آن مهندس پیمان مولایی با تلاشی خستگی ناپذیر ، در زمینه های مختلف از هیات ها و باشگاههای ورزشی حمایت کرده است.

این خدمات و حمایت های دلگرم کننده شامل: تامین وسایل ایاب و ذهاب جهت اعزام ورزشکاران، مساعدت مالی جهت کمک به هیات های ورزشی، مشارکت در برنامه های ورزشی ، تهیه پکیج ورزشی و …بوده است که قطعا آثار آن را همگان در شهرستان مشاهده کرده اند که امیدواریم این روندحمایتی جهت توسعه ورزش شهرستان و کسب عناوین قهرمانی در سطوح استانی، کشوری و حتی بین المللی ادامه داشته باشد.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر فراوان از این مدیر جهادی و دلسوز ، از منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان انتظار میرود با انتخابی صحیح آگاهانه و حمایت از این شهردار توانمند و پاکدست ، به ارتقاء و توسعه ورزش شهرستان کمک نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر: