پروژه بزرگ سیتی سنتر شهرستان مسجدسلیمان آغاز شد

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان از آغاز پروژه بزرگ سیتی سنتر شهرستان خبر داد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پیمان مولایی با اعلام خبر فوق اظهار افزود: این مجموعه عظیم جهت توسعه زیرساخت ها و رفاه حال شهروندان ...

عصر مسجدسلیمان // شهردار مسجدسلیمان از آغاز پروژه بزرگ سیتی سنتر شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، پیمان مولایی با اعلام خبر فوق اظهار افزود: این مجموعه عظیم جهت توسعه زیرساخت ها و رفاه حال شهروندان عزیز با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان و در جنب شهرداری مرکزی واقع در کوی نفتخیز با زیربنای ۸۰۰۰ متر مربع احداث و از بزرگترین پروژه های تاریخ شهرداری مسجدسلیمان خواهد بود.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده سیتی سنتر شهر مسجدسلیمان شامل: ۱ طبقه پارکینگ زیرین با ظرفیت بیش از ۱۵۰ خودرو، ۲ طبقه مراکز متعدد تجاری، خدماتی، و ۱ طبقه مراکز فرهنگی، تفریحی و گردشگری خواهد شد.

وی اظهار داشت: این سیتی سنتر به صورت کاملاً مدرن و با تاکید بر روی حفظ زیبایی بصری و به روز طراحی شده است.

پیمان مولایی احداث سیتی سنتر را از لحاظ رونق اقتصادی بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در طول ساخت این مجموعه برای بیش از ۵۰ نفر در روز به مدت ۱۸ ماه به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می شود و پس از بهره برداری نیز بیش از ۱۸۰ نفر به صورت مستقیم در این مجموعه مشغول به کار خواهند شد که این مهم کمک شایانی به اشتغال و اقتصاد شهر مسجدسلیمان خواهد نمود.

وی در خاتمه یادآور شد: آیین کلنگ زنی این مجموعه در چند روز آینده برگزار خواهد شد.

نام:

ایمیل:

نظر: