• تاریخ: می 17, 2018
  • 1,806 بازدید
  • شناسه خبر: 1613

اولین کارگاه آموزشی تکثیر و پرورش زالوی طبی در مسجدسلیمان برگزار شد

به گزارش خبر گزاری عصر مسجدسلیمان اولین کارگاه آموزشی تکثیر و پرورش زالوی طبی در مسجدسلیمان برگزار شد  جهانگیر یوسفی رییس اداره فنی حرفه ای مسجدسلیمان از برگزاری کارگاه آموزشی تکثیر و پرورش زالوی طبی در این شهرستان خبر د ...

به گزارش خبر گزاری عصر مسجدسلیمان اولین کارگاه آموزشی تکثیر و پرورش زالوی طبی در مسجدسلیمان برگزار شد

 جهانگیر یوسفی رییس اداره فنی حرفه ای مسجدسلیمان از برگزاری کارگاه آموزشی تکثیر و پرورش زالوی طبی در این شهرستان خبر داد و گفت این کارگاه آموزشی در راستای توسعه اشتغال پایدار و ترغیب جوانان به امر خلاقیت و کارآفرینی برگزار شد .

یوسفی در حاشیه کارگاه آموزشی  پرورش زالو بیان کرد : کارگاه آموزشی یک روزه پرورش زالوی طبی ویژه علاقمندان این عرصه با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان و با مشارکت شرکت مدیکال اورینتالیس برگزار شد.

وی آشنایی علاقه مندان و متقاضیان اجرای طرح پرورش زالو با مقدمات و الزامات پرورش زالوی طبی، ارتقاء سطح آگاهی بهره برداران ، تضمین خرید و افزایش صرفه اقتصادی در این شهرستان را از اهداف این کارگاه آموزشی برشمرد .

یوسفی اذعان کرد: امکان اجرای این طرح در مکان کوچک با هزینه اندک و سود مناسب از مزیت های طرح پرورش زالو است که می تواند در قالب مشاغل خانگی به افزایش درآمد خانوار و رهایی جوانان از بیکاری کمک کند .

 جهانگیر یوسفی رییس اداره  فنی حرفه ای شهرستان  خاطر نشان کرد:  تا به امروز با پیگیری های صورت گرفته از سوی فنی وحرفه ای شهرستان ۲ مزرعه پرورش زالودر شهرستان به بهره برداری رسیده   که امیدواریم با اجرای این دوره ها جوانان علاقمند به سمت این حرفه رفته و شهرستان مسجدسلیمان نیز بتواند به قطب پرورش زالو در استان تبدیل شود.

نام:

ایمیل:

نظر: