ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در مسجدسلیمان راه اندازی شد + تصاویر

عصر مسجدسلیمان // ستاد مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی ، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور شامگاه دیروز در مسجدسلیمان راه اندازی شد . به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، طی مراسمی که با حضو ...

عصر مسجدسلیمان // ستاد مردمی حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی ، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کشور شامگاه دیروز در مسجدسلیمان راه اندازی شد .

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، طی مراسمی که با حضور اعضای ستاد مردمی این کاندیدای ریاست جمهوری برگزار شد ، رییس ستاد مردمی حجت الاسلام رییسی ضمن خوشامد گویی به اعضای ستاد از اهتمام و توجه آنها به مقوله انتخابات که همواره مورد سفارش و تأکید ویژه مقام معظم رهبری می باشد قدردانی نمود .

ابراهیم الماسی همچنین به فضای حاکم بر انتخابات اشاره کرد و گفت : رعایت اخلاق انتخاباتی و رقابت سالم با ستاد های انتخاباتی سایر کاندیداها بمنظور جذب حداکثری آرای مردمی از رئوس و اهداف این ستاد می باشد که حجت الاسلام رییسی نیز چه در مناظره های انتخاباتی و چه پیش از انتخابات بر رعایت اصل اخلاق اسلامی و انسانی تأکید و سفارش داشته اند .

وی همچنین از افتتاح رسمی این ستاد طی روزهای آتی با حضور مسئولین عالی رتبه استانی خبر داد .

الماسی در پایان ضمن معرفی مسئولین کمیته های مختلف این ستاد شرح وظایف هر یک از کمیته ها را تشریح کرد و خواستار توجه دقیق به شرح وظایف در راستای اهداف ستاد شد .

لازم به توضیح است ستاد مردمی حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در شهرستان مسجدسلیمان در بلوار بختیاری روبه روی اداره امور مالیاتی برقرار و در بعد از ظهر هر روز پذیرای حضور طرفداران و علاقمندان به این کاندید انتخابات می باشد .

 

نام:

ایمیل:

نظر: