پیام تبریک فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان به مناسبت روز جهانی کارگر و هفته معلم

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با ارسال پیامی ، روز جهانی کارگر و هفته معلم را تبریک گفت. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن پیام سرهنگ کارآگاه “علی حسینی” آمده است: یازده اردیب ...

عصر مسجدسلیمان // فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با ارسال پیامی ، روز جهانی کارگر و هفته معلم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان، در متن پیام سرهنگ کارآگاه “علی حسینی” آمده است:

یازده اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر، پاسداشت خدمات صادقانه و ارزشمند کارگران شریف، صدیق و صبوری است که با ظهور خلاقیت ها و آشکار نمودن استعدادها و نبوغ خود همواره به عنوان نقش آفرینان عرصه کار و تولید عزت و عظمت کشورشان را رقم زده اند.
کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند. بی شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت های حاصل در مسیر زندگی برگرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی کارگران است.
فرهنگ كار و تلاش، عاليترين تصوير سازندگي و تحول است تا آنجا كه حضرت پيامبر(ص)، بر دستان توانمند كارگر بوسه زده و با اين عمل به بهترین شکل منزلتي شگرف به اين قشر زحمت کش بخشيده است.
دوازده اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم نیز یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
بی تردید معلمان وارثان انبیای بزرگ بشریت و واسطه ای برای هدایت، پرورش و تعلیم انسان به سوی آموزه های خداوندی هستند و چه زیبا بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران فرمودند: “معلمی شغل انبیاست”.
اینجانب ضمن تقدیر از زحمات بی دریغ کارگران، روز کارگر را به تمامی کارگران و خانواده های محترمشان تبریک عرض می نمایم و خالصانه دست یکایک عزیزان در آموزش و پرورش را می فشارم و روز معلم را به تمامی معلمان، اساتید دانشگاه، و کلیه دست اندرکاران عرصه تعلیم وتربیت تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

نام:

ایمیل:

نظر: