برای اولین بار دوره مربیگری درجه ۳ ملی شطرنج در مسجدسلیمان برگزار شد

عصر مسجدسلیمان // به همت هیات شطرنج مسجدسلیمان دوره مربیگری درجه ۳ ملی شطرنج برای اولین بار در مجموعه فرهنگیان اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار گردید. محمود جعفری شهنی رئیس هیات شطرنج مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ...

عصر مسجدسلیمان // به همت هیات شطرنج مسجدسلیمان دوره مربیگری درجه ۳ ملی شطرنج برای اولین بار در مجموعه فرهنگیان اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان برگزار گردید.

محمود جعفری شهنی رئیس هیات شطرنج مسجدسلیمان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:
این دوره با حضور ۳۰ نفر شرکت کننده و با تدریس استاد خطیب زاده رئیس هیات شطرنج استان طی ۴ روز برگزار گردید که در نهایت مدارک آنها از سوی فدراسیون شطرنج اعطا میگردد.

وی افزود:هدف از برگزاری این دوره آموزش مربیان به منظور گسترش شطرنج در مسجدسلیمان میباشد که به همین منظور دبیران ورزش آموزش و پرورش و جمعی از دوستداران شطرنج در این دوره شرکت نمودند که  امیدواریم این مربیان بتوانند در سطوح مختلف شطرنج را آموزش بدهند زیرا مسجدسلیمان در این زمینه استعدادهای خوبی دارد که نیازمند حمایت میباشند تا شکوفا شوند.

جعفری شهنی در خصوص مشکلات شطرنج در مسجدسلیمان گفت: با توجه به اینکه مکان هیات دارای فضایی نامناسب و محدود میباشد که به صورت استیجاری از اداره آموزش و پرورش گرفته شد و با عنایت به اینکه در مبحث آموزش و اجرای مسابقات نمیتوانیم از این فضا به نحو احسنت استفاده کنیم لذا از مسئولین و متولیان چه در حوزه ورزش و چه مسئولین شهرستان تقاضا دارم به این رشته پرطرفدار و پراستعداد توجه ویژه نشان دهند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: