لزوم توانمندسازی مددجویان بهزیستی از طریق آموزش و ارائه تسهیلات / مراکز نگهداری و کمپ های ترک اعتیاد باید تقویت شوند

عصر مسجدسلیمان // مدیرکل بهزیستی استان خوزستان به همراه جمعی از معاونین خود با دعوت فرماندار مسجدسلیمان در این شهرستان حضور پیدا کرد و با فرماندار مسجدسلیمان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر ...

عصر مسجدسلیمان // مدیرکل بهزیستی استان خوزستان به همراه جمعی از معاونین خود با دعوت فرماندار مسجدسلیمان در این شهرستان حضور پیدا کرد و با فرماندار مسجدسلیمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ، دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در این جلسه گفت:یکی از مهم ترین اولویت های بهزیستی در شهرستان باید بحث توانمندسازی باشد و در این مسیر باید بیشتر از گذشته اقداماتی همچون آموزش و ارائه تسهیلات به مددجویان صورت پذیرد.

وی ادامه داد: بحث مسکن مددجویان و افراد تحت پوشش هم یکی از مواردی هست که بهزیستی باید مدنظر داشته باشد زیرا بدون شک، این اقدامات باعث ایجاد امید و انگیزه در افراد تحت پوشش این نهاد خواهد شد.

پاکدل افزود: با توجه به وضعیت شیوع کرونا در کشور و سرعت انتقال این بیماری،بحث جمع آوری معتادین متجاهر بسیار حائز اهمیت است و در این راستا باید مراکز نگهداری و کمپ ها تقویت و مورد توجه قرار گیرند.

 

نام:

ایمیل:

نظر: