دیدار بازیکنان و کادر فنی تیم گلف نفت مسجدسلیمان با مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان

عصر مسجدسلیمان //بازیکنان و کادر فنی تیم گلف نفت مسجدسلیمان صبح امروز با  مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  دیدار کردند. در این دیدار که با حضور مهران نصیریان دوست رئیس شورای ورزش شرکت نفت و گاز ...

عصر مسجدسلیمان //بازیکنان و کادر فنی تیم گلف نفت مسجدسلیمان صبح امروز با  مهندس ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان  دیدار کردند.

در این دیدار که با حضور مهران نصیریان دوست رئیس شورای ورزش شرکت نفت و گاز, ابوذر شجاعی برجوئی سرپرست تیم های گلف نفت مسجدسلیمان و روح الله بهمنی سرپرست امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برگزار می شد میلاد حاجی پور سرمربی تیم گلف نفت مسجدسلیمان با ارائه گزارشی از عملکرد این تیم در سالی که گذشت گفت:تیم گلف نفت مسجدسلیمان در مسابقات سال گذشته موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات گلف کشور شد.

وی افزود:با تلاش و همت بازیکنان و حمایت های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشور (یادواره مرحوم حسین پور) درشهر اهواز شدیم و در پایان مسابقات لیگ برتر گلف کشور نیز توانستیم عنوان نایب قهرمانی را  برای گلف مسجدسلیمان کسب نمائیم.

نام:

ایمیل:

نظر: