سه پروژه آبخیزداری در شهرستان اندیکا به بهره برداری رسید

عصر مسجدسلیمان // مدیر اداره منابع طبیعی وآبخیز داری شهرستان اندیکا از بهره برداری سه پروژه آبخیز داری در این شهرستان خبر داد. علیرضا احمدی در گفتگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ضمن اشاره به اینکه شهرستان اندیکا یکی از ...

عصر مسجدسلیمان // مدیر اداره منابع طبیعی وآبخیز داری شهرستان اندیکا از بهره برداری سه پروژه آبخیز داری در این شهرستان خبر داد.

علیرضا احمدی در گفتگو با پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان ضمن اشاره به اینکه شهرستان اندیکا یکی از زیر حوزه های مهم کارون بزرگ است و بعلت شرایط توپوگرافی و اقلیمی انجام عملیات آبخیزداری در محدوده آن بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: امروز مورخ ۹۹/۱۲/۱۶ در دو حوزه آبخیز دشتگل و نظراباد شهرستان اندیکا سه پروژه آبخیزداری با اعتبار ۱۷/۵۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال به بهره برداری رسید.

وی افزود: در دومین روز هفته منابع طبیعی که به نام روز آبخیزداری و آبخوان داری نامگذاری گردیده است سه پروژه احداث بند سنگی- ملاتی حوزه دشتگل با اعتبار ۷/۵۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال، پروژه احداث بندهای گابیونی و خشکه چین حوزه نظرآباد با اعتبار ۷/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و پروژه عملیات سکوبندی اراضی شیبدار حوزه دشتگل با اعتبار ۳/۰۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال با حضور فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

وی در پایان اذعان داشت: هدف از اجرای این پروژه ها جلوگیری از فرسایش خاک، کنترل سیلاب، کنترل رسوب، تغذیه سفره های اب زیرزمینی و غیره بوده است.

 

نام:

ایمیل:

نظر: